سرایا القدس: برای ماه‌ها نبرد آماده هستیم

موج جدید حملات موشکی به اراضی اشغالی

منابع خبری بعد از ظهر امروز(شنبه) از آغاز موج جدیدی از حملات موشکی مقاومت به شهرها و شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور نوار غزه خبر دادند.در همین حال، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز بر آمادگی خود برای ادامه نبرد با دشمن تا چند ماه تاکید کرد.
کد خبر: ۱۴۰۷۷۸۱

به گزارش جام جم آنلاین، خبرگزاری شهاب در این باره اعلام کرد که مقاومت فلسطین در نوار غزه با پرتاب چند موشک و راکت شهر های«عسقلان» و«سدیروت»را هدف قرار داد.

این رسانه همچنین اعلام کرد که در این حمله جدید شهرک های مجاور غزه و در راس آنها «سدیروت» هدف قرار گرفته است.

منابغ خبری همچنین اعلام کردند که آژیرهای خطر در شهرک های مذکور به صدا درآمده است.

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند که در حمله جدید تا بدین لحظه حدود ۴۰ راکت و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شده است.

پایگاه خبری العهد نیز در این باره اعلام کرد که موشک‌های مقاومت فلسطین به محل تجمع نظامیان صهیونیست در «ناحل عوز» در شرق غزه اصابت کرده و دود غلیظی در آسمان منطقه تشکیل شده است.

در همین راستا، گردان‌های سرایا القدس در بیانیه‌ای اعلام کرد که در پاسخ به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی حملاتش به اراضی اشغالی را ازسر می‌گیرد.

در این بیانیه آمده است: مقاومت خود را برای چند ماه رویارویی مهیا کرده است و از محبوبیت مردمی قابل توجهی برخوردار است.

سرایا القدس در ادامه خاطرنشان کرد: کسانی که ظلم پیشه کردند خواهند دید که به زودی به چه مجازات و کیفرخواست دردناکی گرفتار خواهند شد.

همزمان جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز حملات خود به مناطق مختلف نوار غزه و مناطق مسکونی در این منطقه را ازسر گرفته‌اند.

منابع خبری فلسطین در همین راستا، از تخریب چند خانه و مجروح شدن چند فلسطینی در حملات جدید صهیونیست‌ها به شرق شهر «رفح» خبر داده‌اند.

از روز سه شنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نوار غزه را هدف حملات سنگین خود قرار دادند که در جریان آن تاکنون ۳۳ فلسطینی از جمله ۶ کودک و سه زن و ۴ فرمانده ارشد گردان‌های سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهید شده اند.

گروه‌های مبارز فلسطینی نیز در اقدامی تلافی‌جویانه در چندین نوبت تل آویو و دیگر بخش‌های سرزمین‌های اشغالی به ویژه جنوب اسرائیل را آماج حملات موشکی و راکتی قرار دادند که در جریان آن تاکنون چند صهیونیست زخمی شده‌اند که حال بسیاری از آنان وخیم گزارش می‌شود.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از عصر چهارشنبه تاکنون گروه‌های فلسطینی صدها راکت و موشک به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند که خسارت مالی زیادی را به بار آورده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها