مدیر بهداشت حرفه‌ای، ایمنی و محیط‌زیست:

شیرین‌ترین دستاوردها عدم وقوع حادثه بر ای همكاران است

دغدغه کمیته امداد، رفع مشکل نیازمندان می‌باشد

علیرضا حسینی فرماندار شهرستان مبارکه با حضور در اداره کل کمیته امداد استان اصفهان با مدیرکل این نهاد دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۴۰۶۳۳۶

جام جم آنلاین اصفهان؛ کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد فعالیت های انجام شده این نهاد گفت: سیاست ما بر این بوده که هر جا باری بر زمین مانده یا دغدغه ای برای رفع محرومیت هست کمک کار دولت باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان با اعلام آمادگی برای ساخت مسکن مددجویانی که دارای زمین هستند، ادامه داد: در بحث مسکن تنها مشکل ما بحث زمین است و هر شهرستان زمین در اختیار امداد قرار دهد ما تمام  توان خود را به کار می‌گیریم تا سرپناهی مناسب برای مددجویان بسازیم.

وی با تاکید به هم افزایی خیران، افزود: چنانچه شرکت های صنعتی آن شهرستان در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی خود با ما همراه باشند، می‌توانیم با هم‌افزایی کمیته امداد امام خمینی(ره) در رفع مشکلات نیازمندان گام های مؤثرتری برداریم.

علیرضا حسینی فرماندار شهرستان مبارکه نیز در این دیدار با تقدیر از خدمات متنوع کمیته امداد به نیازمندان ، با اشاره به روحیه انقلابی و ایثارگرانه همکاران امداد، گفت: هم افزایی و همگرایی دولت با نهادهای انقلابی دستور ویژه است و بر ما فرض واجب است که همه جانبه در خدمت محرومان باشیم .

وی افزود: ما همواره دغدغه رفع مشکلات محرومان را داریم و امیدواریم بتوانیم در حوزه خودباوری و خوداتکایی، اشتغال و کارآفرینی مددجویان را ترویج دهیم تا این عزیزان بتوانند روی پای خودشان بایستند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها