- ایجاد یک تبلیغ بر اساس اطلاعات جمعآوری شده در مورد محصول انجام تحقیق در مورد شرکت و محصول و واکنش مشتریان.
- برنامهریزی برای نوع رسانه مورد استفاده، زمان و مکان مورد استفاده، و مدت زمان مورد استفاده گرفتن بازخورد از مشتریان و همچنین مشتریان و سپس تصمیمگیری در مورد خط اقدام بعدی.
- انتخاب رسانههایی مانند تلویزیون، فید رسانههای اجتماعی، بیلبوردها، رادیو، چاپی و غیره و رزرو فضای تبلیغاتی و توافق بر سر هزینه هماهنگی کمپینهای بازاریابی چند کانالی که کانالهای مختلفی مانند رسانههای اجتماعی، وبلاگها، ایمیل، تلویزیون، موبایل و غیره را برای دسترسی به مشتریان در هر کجا که هستند و برای دستیابی به اهداف مشتری ادغام میکند.
- ادغام تلاشهای بازاریابی در بخشها، تأمینکنندگان و شرکا
برای انجام تبلیغات آنلاین، آژانس دیجیتال مارکتینگ بهنما با داشتن متخصصین مجرب در حوزه تبلیغات آنلاین میتواند به دیده شدن بیشتر کسبکارتان، رشد و درآمدزایی آن کمک کند، برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت بهنما مراجعه و یا با شماره 88807930-021 تماس بگیرید.
مزایای استخدام آژانس تبلیغاتی آنلاین
استخدام یک آژانس تبلیغاتی آنلاین برای تجارت شما مزایایی دارد که بعضی از آنها عبارتند از:
- میتوانید ارزش بیشتری نسبت به هزینه پرداختی دریافت کنید. هنگامی که یک آژانس تبلیغاتی آنلاین را استخدام میکنید، مزایا و خدمات بیشتری مانند طراحان، نویسندگان محتوا و سایر متخصصان را دریافت میکنید.
- باعث میشود تا در زمان صرفهجویی و از تجربه و دانش آنها استفاده کنید. یک آژانس تبلیغاتی آنلاین دارای تخصص و مهارت برای ایجاد و مدیریت کمپینهای مؤثر برای کسب و کار شما است. آنها همچنین میتوانند به شما کمک کنند تا با آخرین روندها و ابزارهای موجود در بازار به روز بمانید.
- میتوانید یک دید عینی از همه چیز داشته باشید. یک آژانس تبلیغاتی آنلاین میتواند دیدگاه تازهای در مورد کسب و کار و مشتریانتان به شما ارائه دهد. آنها میتوانند به شما کمک کنند نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید و راههایی برای بهبود استراتژی بازاریابیتان پیشنهاد دهند.
- میتوانید استراتژیهای تبلیغاتی خود را به راحتی گسترش دهید. یک آژانس تبلیغاتی آنلاین میتواند به شما کمک کند از طریق کانالهای مختلف مانند رسانههای اجتماعی، وبلاگها، ایمیل، تلویزیون، موبایل و غیره به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید. بهعلاوه میتوانند تلاشهای بازاریابی شما را در پلتفرمها و شرکای مختلف هماهنگ و یکپارچه کنند.
- در هزینه آموزش صرفهجویی کنید. یک آژانس تبلیغاتی آنلاین در حال حاضر دارای کارکنان واجد شرایط و با تجربه است که میتوانند تمام نیازهای تبلیغاتی شما را برطرف کنند. لازم نیست برای آموزش کارمندان خود یا استخدام افراد جدید پول خرج کنید.
بهنما یک شرکت دیجیتال مارکتینگ معتبر در کشور است که با داشتن کارشناسان خبره میتواند کسب و کار شما را گسترش دهد و به درآمدزایی بیشترتان کمک کند. برای دریافت راهنمایی از متخصصین این مجموعه میتوانید از طریق سایت بهنما و یا شماره 88807930-021اقدام کنید.
چگونه موفقیت یک آژانس تبلیغاتی را ارزیابی کنیم؟
برای اندازه گیری موفقیت یک آژانس دیجیتال مارکتینگ یا تبلیغاتی آنلاین، باید به معیارهایی که برای اهداف کسب و کار شما اهمیت دارند، توجه کنید. برخی از معیارهای رایجی که میتوانید برای سنجش اثربخشی تبلیغات آنلاین خود استفاده کنید عبارتند از:
- نرخ تبدیل: درصد افرادی است که پس از دیدن یا کلیک کردن بر روی تبلیغات شما اقدام دلخواه خود را انجام میدهند، مانند پر کردن فرم، خرید یا ثبت نام در خبرنامه.
- بازگشت سرمایه در بازاریابی (ROMI): نسبت درآمد ایجاد شده توسط کمپینهای بازاریابی شما به هزینه آن کمپینها است و نشان میدهد که برای هر دلاری که در بازاریابی خرج میکنید چقدر سود میکنید.
- بازگشت هزینه تبلیغات (ROAS): این مورد شبیه به ROMI است، اما فقط بر هزینه و درآمد کمپینهای تبلیغاتی شما تمرکز دارد و نشان میدهد که به ازای هر دلاری که در تبلیغات خرج میکنید چقدر درآمد کسب میکنید.
- عمل:رفتار خاصی است که شما میخواهید مخاطبان شما پس از دیدن یا کلیک کردن بر روی تبلیغات شما انجام دهند، مانند تماس با کسب و کار شما، دانلود یک منبع، یا درخواست یک نقل قول.
- درآمد یا ثبت نامهای جدید:مقدار پول یا تعداد مشتریانی است که از کمپینهای تبلیغاتی خود به دست میآورید و نشان میدهد که تبلیغات شما چقدر باعث فروش یا پیشروی کسبوکارتان میشود.
- تأثیر بر فرهنگ: تأثیری است که کمپینهای تبلیغاتی شما بر آگاهی از برند، شهرت و وفاداری شما در بین مخاطبان هدف میگذارد و نشان میدهد که تبلیغاتتان چقدر برای کسب و کار شما اعتماد و شناخت ایجاد میکند.
- نتایج کسب و کار: نتیجه نهایی است که میخواهید از کمپینهای تبلیغاتی خود به دستآورید، مانند افزایش سهم بازار، کاهش نرخ ریزش یا بهبود رضایت مشتری. شما همچنین باید کلیکهای تبلیغاتی خود را از طریق قیف فروش دنبال کرده و هزینهها و درآمدهای خود را تعیین کنید. با انجام این کار، میتوانید موفقیت یک آژانس تبلیغاتی آنلاین را بسنجید و تصمیم بگیرید که آیا آنها سود شما را افزایش داده یا زمان و پول شما را هدر میدهند.
آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟
آژانس دیجیتال مارکتینگ خدمات بازاریابی را به سایر مشاغل در رسانههای دیجیتال مانند رسانههای اجتماعی، وب سایتها و برنامههای تلفن همراه ارائه میدهد. هدف این خدمات افزایش دید، تعامل و فروش محصولات یا خدمات مشتری به صورت آنلاین است. یک آژانس دیجیتال مارکتینگ معمولاً از تیمی از کارشناسان بازاریابی دیجیتال تشکیل شده است که از طیف وسیعی از تاکتیکها و استراتژیهای بازاریابی دیجیتال متمرکز مانند SEM، SEO، بازاریابی تأثیرگذار، تبلیغات کلیکی، استراتژی محتوا و طراحی و توسعه وب استفاده میکنند. عملکرد فعالیتهای بازاریابی را میتوان اندازه گیری کرد. برخی از مزایای استخدام یک آژانس دیجیتال مارکتینگ عبارتند از:
- میتوانید به تیمی از متخصصان ماهر دسترسی داشته باشید که تجربه و دانش لازم برای ایجاد و مدیریت کمپینهای مؤثر برای کسب و کار شما را دارند. با برون سپاری نیازهای بازاریابی خود به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ که میتواند همه چیز را از استراتژی گرفته تا اجرا انجام دهد، در زمان و هزینه خود صرفهجویی کنید.
- میتوانید دیدگاهی عینی و تازه در مورد کسب و کار و مشتریان خود از یک آژانس خارجی دریافت کنید که میتواند به شما در شناسایی نقاط قوت و ضعف و بهبود استراتژی بازاریابی خود کمک کند.
- از طریق کانالها و پلتفرمهای مختلفی که یک آژانس میتواند به شما کمک کند، دسترسی خود را گسترش دهید و مشتریان بیشتری را هدف قرار دهید.
- با استفاده از ابزارها و تجزیه و تحلیلهایی که یک آژانس بازاریابی دیجیتال میتواند در اختیار شما قرار دهد، عملکرد بازاریابی خود را اندازهگیری و بهینه کنید.
آژانس دیجیتال مارکتینگ موفقیت خود را با استفاده از شاخصهای کلیدی عملکرد (KPI) که اهداف تجاری و اهداف کمپین آنها را منعکس میکند، اندازهگیری میکنند. KPIها مقادیر قابل اندازهگیری هستند که نشان میدهند یک فعالیت بازاریابی چقدر خوب عمل میکند و چه تأثیری بر تجارت دارد. برخی از KPIهای رایجی که یک آژانس دیجیتال مارکتینگ برای سنجش موفقیت خود استفاده میکنند عبارتند از:
- ترافیک بر اساس منبع:این معیار نشان میدهد که بازدیدکنندگان وب سایت شما از کجا آمدهاند، مانند جستجوی ارگانیک، تبلیغات پولی، رسانههای اجتماعی، ایمیل یا ارجاعات. بهعلاوه کمک میکند که بفهمید کدام کانالها بیشترین ترافیک را دارند و کدام یک نیاز به بهبود دارند.
- بازدیدکنندگان بازگشتی: این معیار نشان میدهد که چند نفر از وب سایت شما بیش از یک بار بازدید میکنند بهعلاوه نشان میدهد که مخاطبان شما چقدر درگیر و وفادار هستند و محتوای وب سایت شما چقدر نیازها و انتظارات آنها را برآورده میکند.
- میانگین مدت بازدید:این معیار نشان میدهد که افراد به طور متوسط چه مدت در وب سایت شما میمانند و نشان دهنده این است که محتوای وب سایت شما چقدر برای بازدیدکنندگان جالب و مرتبط است و چقدر آنها را درگیر میکند.
- نرخ پرش: درصد افرادی را نشان میدهد که تنها پس از مشاهده یک صفحه وب سایت شما را ترک میکنند و مشخص میکند که وب سایت شما چقدر بازدیدکنندگان را جذب و حفظ میکند و صفحات فرود شما چقدر با منابع ترافیکتان مرتبط هستند.
برای رشد کسب و کار خود در بازار رقابتی امروز بهتر است از آژانس دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید تا در کمترین زمان، بهترین نتیجه را ببینید و در هزینههای خود صرفهجویی کنید، شرکت دیجیتال مارکتینگ بهنما با داشتن سابقهای درخشان در حوزه خدمات دیجیتال مارکتینگ و دارا بودن متخصصین برتر و خبره توانسته است نسبت به رقبا پیشی بگیرد و کارنامه درخشانی در پروژههای دولتی و خصوصی داشته باشد، برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 88807930-021تماس بگیرید و یا به سایت بهنما مراجعه کنید تا کارشناسان بهنما شما راهنمایی کنند.