فروش بیشتر با تبلیغات تلویزیون شهری

کد خبر: ۱۴۰۲۶۶۲

در حال حاضر روی سکوی پرتاب قرار دارد. برنامه‌های جدید ظاهر می‌شوند، قیمت صفحه‌های ویدئویی به طور مرتب کاهش می‌یابد، تبلیغات دیجیتال (یا همان تبلیغات با تلویزیون شهری )برای مشاغل کوچک مقرون به صرفه می‌شود، اما راه‌اندازی آن به تعویق می‌افتد. همه اینها در پس زمینه بحران اقتصادی جهانی اتفاق می افتد. در این شرایط می توان انتظار داشت که ابتدا تبلیغات آسیب ببیند. اما به نظر می رسد تبلیغات با تلویزیون شهری بسیار سازگار و انعطاف پذیر است.

فروش بیشتر با تبلیغات تلویزیون شهری

یک مطالعه در سال 2011 توسط Markets and Markets Analysis و Global Industry Analysts تخمین زد که بازار جهانی سیستم های علامت دیجیتال تا سال 2016 به 13.2 میلیارد دلار خواهد رسید. محققان گفتند که رونق خرده فروشی در کشورهایی مانند چین، سنگاپور، مالزی و تایلند، امارات متحده عربی، هنگ کنگ و هند به پیشروی کمک خواهند کرد. ایالات متحده بزرگترین بازار منطقه ای در سراسر جهان است. آسیا و اقیانوسیه سریعترین رشد را دارد. نرخ رشد با شاخص های تولید و فروش نمایشگرهای عمومی تعیین می شود. تنها در ایالات متحده آمریکا، از 3 میلیون در سال 2013، این رقم همچنان در حال افزایش است و تا سال 2018 به طور محافظه کارانه تخمین زده می شود که به 12 میلیون برسد.

این بدان معناست که فروش LCD و PDP (فقط تلویزیون شهری ) حداقل چهار برابر در سطح جهان رشد خواهد کرد. تخمین بازار جهانی دیجیتال ساینیج به غیر از نمایشگرها شامل پخش کننده های رسانه، سرورهای محتوا، سخت افزار برای انتقال و توزیع سیگنال ویدئویی، نرم افزار و غیره می شود. با رشد فروش، ارزیابی حوزه هایی که سیستم های اطلاعاتی و تبلیغاتی در بالاترین سطح قرار دارند امکان پذیر می شود. تقاضا امروزه اینها بیشتر در فروشگاه و رسانه های حمل و نقل هستند.

طبق گزارش Outdoor Media Centre

فروش بیشتر با تبلیغات تلویزیون شهری

بازار OOH اروپا رشد سالم و خوش بینانه 6.4 درصدی را در سه ماهه دوم 2014 نشان می دهد. علاوه بر این، تحقیقات انجام شده توسط بنیاد آینده برای FEPE International نشان داد که تنها 28 درصد از مصرف کنندگان تبلیغات تلویزیون شهری را قابل اعتماد می دانند. 24 درصد به تبلیغات OOH و 22 درصد به رسانه های چاپی اعتماد دارند. 3 درصد به طرز تکان دهنده ای تبلیغات مبتنی بر اینترنت را قابل اعتماد می دانند.

علیرغم زمان آشفته سیاسی، تبلیغات روسی نیز با اطمینان احساس می شود. بر اساس گزارش ZenithOptimedia Group روسیه، نرخ رشد کل در حال حاضر 5.3٪ است (این میزان کمتر از حد انتظار سال گذشته است، اما همچنان یک نتیجه عالی در نظر گرفته می شود). آنچه به ویژه دلگرم کننده است این است که تبلیغات در فضای باز سریعتر از سایر بخش های بازار تبلیغات رشد کرد. این همه خبر خوبی برای بازیگران اصلی مانند JCDecaux، Clear Channel، Ocean Outdoor، Primesight، Vi (ویدئو بین المللی سابق) یا Russ Outdoor است.

برای حفظ رشد و دستیابی به بخش بزرگتری از کیک تبلیغاتی چه کاری می توان برای صنعت انجام داد؟ برخی از تحلیلگران معتقدند که پاسخ در همکاری بین همه فعالان بازار تبلیغات نهفته است. برای سال‌ها، بازیکنان منفرد تلاش کرده‌اند، در درون خود نوآوری کرده‌اند و جنبه‌هایی مانند OOH دیجیتال و تعاملی را با نرخ‌های مختلف و به روش‌های مختلف پذیرفته‌اند. به طور کلی، این یک رویکرد بسیار پراکنده بوده است. اکنون یک فراخوان کلی وجود دارد که گرد هم آیند، منابع جمعی را جمع آوری کنیم و به تبلیغ کنندگان و مصرف کنندگان شکل هوشمندانه تری از تبلیغات ارائه دهیم. اتفاقاً این با روند کلی تجمیع بازار، رشد کسب و کار، تصاحب و تشکیل اتحادهای بین المللی همزمان است.

آیا فقط شرکت بزرگ می توانند تبلیغات شهری داشته باشند؟

فروش بیشتر با تبلیغات تلویزیون شهری
فقط شرکت‌های بزرگ با منابع نامحدود می‌توانند شبکه‌های OOH گسترده جدیدی بسازند، مراکز داده راه‌اندازی کنند و خدمات ابری خود را به شرکت‌های کوچک‌تر ارائه دهند، بودجه‌های تبلیغاتی پراکنده را یکپارچه کنند. شرکت های کوچکتر مجبور به استفاده از خدمات ابری برون سپاری شده و در نتیجه استقلال و حتی پایگاه مشتری خود را از دست می دهند. بازار تکه تکه شده برای تنظیم کننده های فدرال ناخوشایند است، اما بخشی ضروری از اقتصاد بازار آزاد است. با این حال، تحت حمایت همکاری، ترویج ایده های تلفیق و ادغام آسان است.

ادغام در حوزه تبلیغات تنها تمایلی نیست که توسط کارشناسانی مشاهده می شود که همراه با ما وضعیت بازار را از نزدیک دنبال می کنند.

گسترش صفحه نمایش LCD (تلویزیون شهری )به بازارهای خارج از منزل. نسل جدید پانل های LCD با روشنایی بالا با نور پس زمینه LED به طور فعال در حوزه حمل و نقل عمومی - فرودگاه ها، مترو، و حمل و نقل عمومی زمینی نصب می شوند. کاهش قابل توجه وزن در پانل های مدرن، مصرف انرژی کمتر، عدم وجود تهویه مطبوع، امکان کارکرد در پشت شیشه محافظ در فضای باز (به عنوان مثال، در غرفه های حمل و نقل)، پانل های LCD را به رقیبی جدی برای صفحه نمایش های LED با گام کم تبدیل می کند.

استفاده از فرمت های با کیفیت بالا، از جمله 4K جدید برای تبلیغات دیجیتال. واضح است که 4K برای برنامه های کاربردی در فضای باز بیش از حد است، اما از آنجایی که کلیپ های ویدیویی بیشتر و بیشتری در این فرمت جدید ساخته می شوند، نصب نمایشگرهای منطبق منطقی است. به محض اینکه قیمت نمایشگرهای 4K کاهش یابد، به ناچار به نمایشگرهای انتخابی در فضای باز تبدیل خواهند شد. برخلاف سه بعدی که در برنامه های فضای باز بی فایده است، 4K شانس خوبی برای تبدیل شدن به پیشرو دارد.

تلاش های ترسو برای استفاده از بازاریابی هدفمند مبتنی بر داده در OOH. جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها و همچنین تبلیغات زمینه مدت‌هاست که در اینترنت مورد استفاده قرار گرفته‌اند. اما این روش‌ها در OOH اجرا نشدند، اگرچه با رشد فناوری تشخیص تصویر، انطباق پیام تبلیغاتی بر روی صفحه‌های فروشگاه و حتی در فضای باز بسته به مخاطب کاملاً واقعی می‌شود.

تبلیغات با تلویزیون شهری

ویدئوی زنده به بلوک های تبلیغاتی وارد می شود. مصرف‌کنندگان به تبلیغات مبتنی بر صفحه‌نمایش عادت می‌کنند و بنابراین تبلیغ‌کنندگان دائماً قالب‌ها و محتویات جدید را آزمایش می‌کنند، که امیدوارکننده‌ترین و مؤثرترین آن گنجاندن ویدیوی زنده است که مصرف‌کنندگان را به سمت نمایش‌ها می‌کشاند.

استفاده از دستگاه‌های IT تلفن همراه شخصی به عنوان توسعه سیگنال دیجیتال تعاملی. همه ما دائماً در حال حرکت هستیم و از جایی به مکان دیگر می شتابیم. لحظه ای که شخص متوقف می شود، چشمان او به طور خودکار به صفحه گوشی هوشمند یا تبلت مورد علاقه اش می چسبد. امروزه امکان واقعی افزودن این دستگاه های شخصی به زنجیره ای از راه حل های تبلیغاتی تعاملی در فضای باز وجود دارد: کیوسک های دیجیتال، تابلوها، ال سی دی های داخل فروشگاه. این یک روش دیگر برای کسب و کار برای جلب توجه یک مشتری بالقوه است.

تابلوهای دیجیتال یا همان تلویزیون شهری  تعاملی شخصی که در حوزه تبلیغات کار می کند یک بار شوخی کرد: تابلوهای دیجیتال بدون عملکردهای تعاملی مانند تلویزیون بدون کنترل از راه دور است. امروزه صفحه‌نمایش‌های دیجیتال تقریباً هر روز کارکردهای جدیدی را به دست می‌آورند: اکنون به لمس، اشاره، صدا و غیره واکنش نشان می‌دهند. احتمالاً زمانی فرا می‌رسد که آن‌ها یاد بگیرند که خلق و خوی ما را احساس کنند و محصولات را متناسب با آن ارائه دهند.

ماشین های فروش هوشمند می شوند. ماشین های فروش به تدریج حضور خود را در بازار خرده فروشی گسترش می دهند. از آنجایی که ماشین‌های نسل جدید با قابلیت‌های صفحه‌نمایش دیجیتال تبلیغاتی در فضای باز، فناوری تعاملی صفحه لمسی، سیستم‌های پرداخت بدون نقد، تعامل تلفن همراه و تله‌متری برای جمع‌آوری داده‌ها از راه دور و غیره به دستگاه‌های پیشرفته واقعی تبدیل می‌شوند. تحلیلگران معتقدند که این فقط یک شروع است.

طبیعتاً این نوآوری ها و گرایش ها نمی توانند وضعیت بازار تبلیغات در فضای باز را به طور کامل توصیف کنند. ما فقط سعی کردیم جالب ترین روندها را ترسیم کنیم.

آیا شما هم مایل هستید مثل کمپانیه یا بزرگ در سراسر جهان تبلیغات با تلویزیون شهری را تجربه کنید به سود زیادی برسید پس با 09126000676 تماس بگیرید. تا شما را در تصمیم همراهی کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها