در شب شهادت امام علی(ع) انجام شد؛

اهدای ۶۰۰ بسته معیشتی به مددجویان شهرضا

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان از آماده‌سازی کامل میدان امام خمینی (ره) و خیابان‌های اطراف آن برای برگزاری راهپیمایی روز قدس و حضور پرشور مردمی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۳۸۸۰

جام جم آنلاین اصفهان؛ محمدباقر کلاهدوزان با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی روز جهانی قدس در جمعه آخر ماه رمضان اظهار کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته، ویژه‌برنامه روز جهانی قدس در محل میدان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود که بر همین اساس شهرداری منطقه سه نسبت به آماده‌سازی میدان و خیابان‌های پیرامونی آن اقدام کرده است.

وی افزود: فضاسازی و آذین‌بندی لازم برای برگزاری راهپیمایی روز قدس پیش‌بینی و تدابیر لازم برای حضور پرشور روزه‌داران اندیشیده شده است و نیروهای خدمات شهری و پیمانکاران مرتبط برای خدمت‌رسانی مستمر به مردم در آماده‌باش به سر می‌برند.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: آماده سازی مسیرهای منتهی به میدان امام (ره) از نظر نظافت عمومی، فضای سبز، رفع موانع و مشکلات و تمهیدات ترافیکی در دستور کار قرار گرفته و پاکسازی و رفع نواقص در مسیرها انجام شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقرار نیروهای اجرایی و رعایت موارد مرتبط با نکات ایمنی نیز انجام گرفته است، گفت: به دلیل ازدحام جمعیت و ضرورت نصب المان‌های لازم، آب حوض وسط میدان به مناسبت راهپیمایی تخلیه و به جای آن المان‌ها و پرچم نصب شده است.

کلاهدوزان اضافه کرد: با توجه به اینکه پس از مراسم راهپیمایی، نماز عبادی سیاسی جمعه در میدان اقامه می‌شود، آماده‌سازی و تأمین زیرانداز مناسب به‌منظور رفاه روزه‌داران و نمازگزاران در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان اضافه کرد: در همین راستا تبلیغات محیطی روز قدس انجام و غرفه‌های فرهنگی و تبلیغاتی در میدان جانمایی شده است، همچنین همکاری لازم با تمام دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی به‌ویژه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: تمام تمهیدات ترافیکی و حمل‌ونقلی با استفاده از ظرفیت پارکینگ‌ها و همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی و معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان انجام شده است.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها