در شب شهادت امام علی(ع) انجام شد؛

اهدای ۶۰۰ بسته معیشتی به مددجویان شهرضا

همزمان در شب شهادت حضرت علی(ع) با مساعدت خیران ۶۰۰ بسته معیشتی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرضا اهدا شد.
کد خبر: ۱۴۰۴۱۰۹

جام جم آنلاین اصفهان؛ احمدرضا علی نژاد رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شهرضا، با اعلام این خبر، گفت: خیران به تاسی از سیره حضرت علی(ع) برای تهیه و اهدای ۶۰۰ بسته معیشتی مشارکت کردند.

علی نژاد با اشاره به ارزش ریالی این بسته ها، ادامه داد: هر یک از بسته ها شامل برنج، ماکارونی، روغن، حبوبات و رب گوجه به ارزشی بالغ بر ۶۵۰ هزار تومان با مساعدت خیران و همکاری مراکز نیکوکاری تهیه و بین خانوارهای تحت حمایت این شهرستان توزیع شد.

وی با اشاره به کمک خیران با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان از ابتدای ماه مبارک تاکنون درقالب توزیع بسته های معیشتی و غذا بین مددجویان، افزود: امسال بیش از ۲ هزار پرس غذا و نیز بالغ بر ۳ هزار بسته معیشتی با مشارکت نیک اندیشان به نیازمندان محلات و خانوارهای تحت حمایت اهدا شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان شهرضا با اهمیت توجه به معیشت نیازمندان، گفت: از جمله اولویت های مهم این نهاد کمک به تامین معاش جامعه هدف است که همواره با مساعدت و نگاه ویژه خیران از طریق مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری، یا شماره گیری کد #۰۳۱۷*۸۸۷۷* انجام می شود و امیدواریم این امر خیر تا پایان ماه مبارک رمضان و نیز در طول سال جاری با توجه به شرایط اقتصادی موجود افزایش یابد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها