در تماس تلفنی با فرماندار خوی مطرح شد؛

آمادگی کمیته اقتصادی شورای ائتلاف یزد در کمک به مردم خوی

یزد - دبیر شورای ائتلاف یزد گفت : در راستای انسجام در تشکیلات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان یزد، معاونتها وروسای کمیته های 12 گانه ومسئولین کانونهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان یزد طی آیینی احکام خود را دریافت کردند.
کد خبر: ۱۴۰۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، حدادبا بیان این خبر اظهارداشت : هدف از تشکیل معاونت ها و کمیته های 12 گانه وکانونها گام برداشتن برای مردم و حل مشکلات اقشار مختلف جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه شورای ائتلاف از توان مردم و برای خود مردم تلاش می کند افزود: انقلاب در حال پیشروی است و اتفاقات مبارکی در طول این سال ها درخارج وداخل کشوررخ داده است و مردم هم با این انقلاب همراه هستند.

حداد با تاکید بر لزوم وحدت در بین نیروهای انقلاب اسلامی عنوان کرد: امروز در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سياسی با مشکلات عديده‌ای روبه‌رو هستیم که باید با وحدت در برابر دسیسه های دشمن بایستیم و ملت رایکپارچه  داشته باشیم.

وی با تاکید بر مقاومت و بردباری در انجام کار تشکیلاتی و خدمت به مردم اظهار داشت: باید با صبر انقلابی امور را پیش برد و کانون های ذیل کمیته ها را فعال کرد و با وحدت و هماهنگی،مردمی سازی وتوسعه  تشکیلاتی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی که یادگار شهیدان وامام راحل عظیم الشان است درچارچوب گفتمان رهبری معظم خدمتی به این نظام و مردم داشته باشیم.

حداد با اشاره به لزوم پویایی بیشتر ائتلاف در پیگیری مشکلات و رفع آن ها گفت: ائتلاف در جهت تقویت خود گامهای تحولی را در برنامه خود پیش بینی کرده که بزودی شاهد آن خواهیم بود.

در ادامه این نشست احکام معاونت هاوروسای کمیته های 12 گانه و کانونهاومسئولین مراکز وواحدهای به اعضای حاضر در نشست تقدیم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها