طرح کشوری «سلام شهید» به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا با حضور استاندار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان البرز در سالن شهدای استانداری برگزار و پس‌ازآن مدیران به‌صورت همزمان با بیش از 200 نفر از خانواده‌های معظم شهدای البرزی دیدار و از آنان تجلیل کردند.
کد خبر: ۱۴۰۱۱۰۱

به گزارش جام جم آنلاین البرز، استاندار البرز در این مراسم با تبریک 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا، روز بزرگداشت را شهدا یک حرکت فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: در این روز بار دیگر با میثاق بستن با شهدا و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ارادت خودمان را به این عزیزان ابراز می‌کنیم.
استاندار البرز در ادامه تصریح کرد: شهدا ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خانواده‌های معظم آنان وارثین اصلی انقلاب هستند که باید به آنها توجه ویژه‌ای شود، این عزیزان به‌عنوان ولی‌نعمتان ما قابل‌احترام و ارج نهادن هستند.
عبداللهی بابیان اینکه طرح سلام شهید باعث ایجاد فرهنگ ایثار و شهادت در استان می‌شود، افزود: در روز ۲۲ اسفند که به نام روز شهید نام‌گذاری شده است، از تک‌تک مدیران کل استان دعوت به عمل آوردیم که از امروز با همدیگر به دست‌بوسی از خانواده معظم شهدا برویم.
سلیمان رستمیان نیز اجرای طرح «سلام شهید» را محوری‌ترین برنامه روز شهید عنوان کرد و گفت: دستورالعمل این طرح که باهدف تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برنامه‌ریزی‌ شده به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ‌شده است.
وی افزود: اعتقاد ما بر این است که مدیران باید با اعتقاد قلبی به دیدار ایثارگران مشرف شوند، اگر قرار است مدیر دستگاهی با خانواده شهیدی دیدار داشته باشد باید از روی رغبت و میل باطنی باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: در ۲۲ اسفندماه سالروز تأسیس بنیاد به‌فرمان امام (ره) و روز بزرگداشت شهدا همه کشور تلاش می‌کنند که با دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم و معزز شهدا قدردان رشادت‌های این عزیزان باشند، عزیزانی که انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه مجاهدت‌های آنان را فراموش نخواهند کرد.
رستمیان افزود: هماهنگی دیدار با خانواده‌های معظم شهدا با بنیاد است و بر اساس بند «ک» در اعتبارات ۱۴۰۱ هزینه‌های برنامه‌های فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت پیش‌بینی‌شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها