یزد- استاندار یزد با اشاره به اهمیت ورود فرمانداران در شهرستان ها به امر تنظیم بازار گفت: فرمانداران به صورت میدانی وضعیت بازار را رصد، از کسبه منصف تجلیل و با متخلفان برخورد کنند.
کد خبر: ۱۳۹۹۸۹۰

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد،مهران فاطمی در نشست کارگروه تنظیم بازار استان با بیان اینکه خروجی جلسات باید کارآمد و تاثیرگذارباشد اظهارداشت: تاثیرات مثبت این تصمیمات باید در متن زندگی مردم و جامعه قابل مشاهده باشد و مصوبات جلسه لازم الاجراست ودستگاه ها باید به طورجدی آن ها را پیگیری و محقق کنند.
 
وی با اشاره به اهمیت ورود فرمانداران در شهرستان ها به امر تنظیم بازارافزود: فرمانداران به صورت میدانی وضعیت بازار را رصد، از کسبه منصف تجلیل و با متخلفان برخورد کنند.
 
استاندار در حصوص وضعیت لاستیک در استان گفت : با توجه به نبود نمایندگی صنایع لاستیک یزد در شهرستان ها، فرمانداران متقاضیان واجد شرایط اخذ نمایندگی صنایع لاستیک در شهرستان را تا فردا به سازمان صمت معرفی کنند.
 
وی افزود: با رویکرد و اقدام مذکور، کلیه شهرستان های استان دارای نمایندگی صنایع لاستیک شده و بخشی از دغدغه های این حوزه مرتفع می شود.
 
فاطمی تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار، مسیرهای راهگشا برای کاهش قیمت گوشت در بازار و تامین نیازهای گوشت پیگیری و با جدیت بر بازار نظارت شود.
 
وی خاطر نشان ساخت: هیچ گونه افزایش نرخ خودسرانه و غیر متعارف شن و ماسه در بازار پذیرفتنی نیست لذا دستگاه های نظارتی باید با متخلفان و اخلاگران در بازار شن و ماسه بدون مماشات برخورد کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها