شیراز از جمله شهرهای توریستی ایران است که هتل‌ های زیادی دارد که بسیاری از آن ها از جمله محبوب ترین ها هستند.
شیراز از جمله شهرهای توریستی ایران است که هتل‌ های زیادی دارد که بسیاری از آن ها از جمله محبوب ترین ها هستند.
کد خبر: ۱۳۹۹۵۵۰
در واقع افراد به راحتی می توانند در این شرایط، در یک موقعیت ایده آل برای اقامت اقدام کنند. به همین منظور ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین هتل های شیراز بپردازیم.

ضمن این که در حال حاضر، هتل ارگ شیراز یکی از بهترین ها و با امکانات ترین هتل شهرِ شیراز محسوب می شود که در وهلهٔ اول، توصیه می کنیم که اگر قصد سفر به این شهر جذاب را دارید، حتماً از این هتل جذاب استفاده کنید.

بررسی هتل بزرگ شیراز

این هتل 5 ستاره در نزدیکی دروازه قرآن است که دارای 13 طبقه و جزو مجلل ترین هتل های شیراز محسوب می شود که با داشتن 158 اتاق و ظرفیت 350 میزبان، از هتل های دیدنی شیراز است.

با توجه به این که این هتل به اماکن تاریخی، تفریحی و همچنین زیارتی شیراز نزدیک است، مورد استقبال بسیاری از افراد قرار داشته و یکی از اصلی ترین اولویت های افراد برای رزرو هتل است.

ضمناً هتل بزرگ شیراز به دلیل داشتن پرسنل و کادر مجرب، جزو هتل های محبوب این شهر تلقی می شود که توصیه می کنیم در صورت نیاز، حتماً از این مجموعه استفاده کنید.

بررسی هتل چمران شیراز

این هتل لوکس از بهترین مجموعه‌ های شیراز است که در یک منطقهٔ سرسبز و خوش آب و هوا واقع شده است.

این هتل در سال 89 افتتاح شد و با توجه به رعایت معیارهاو داشتن کیفیتی عالی و چشم نواز، به یکی از بهترین هتل ها در شیراز بدل شده است.

توصیه می کنیم که اگر علاقه مند به استراحت در یک موقعیت آرام و شگفت انگیز هستید، در کنار این که می توانید از دیگر هتل ها مانند هتل ارگ شیراز بهره مند شوید، استفاده از هتل چمران را نیز پیشنهاد می کنیم که به نسبت سایر هتل ها از قیمت های بصرفه تری نیز برخوردار است.

بررسی هتل پرسپولیس شیراز

این هتل در قلب شیراز واقع شده است و در 7 طبقه به ارائه خدمات به متقاضیان مشغول است. این هتل دارای 104 سوئیت با طراحی شگفت انگیز است که استراحت در آن بسیار دلنشین خواهد بود.

گفتنی است که از مهم ترین ویژگی های هتل پرسپولیس شیراز، می توان به دسترسی آسان به اماکن مختلف از جمله تاریخی، زیارتی و تفریحی اشاره کرد. ضمناً توجه داشته باشید که این هتل، به مراکزی مانند فرودگاه و... نیز نزدیک است و مشکلی از این بابت برای توریست‌ها وجود نخواهد داشت.

همچنین اقامت در هتل پرسپولیس به همراه صبحانه بوده که افراد در صورت نیاز، می توانندآن راسفارش دهند.

بررسی هتل پارس شیراز

هتل پارس شیراز از جمله هتل های محبوب این شهر توریستی به شمار می رود که در سال 81 افتتاح شد و در خیابان کریمخان زند قرار دارد.

از مهم ترین ویژگی های این هتل، این است که در مرکز شهر واقع شده است و مزیت دسترسی به همهٔ امکانات و خدمات شهر شیراز را دارد. همچنین توریست ها به راحتی می توانند به موقعیت های دلخواه دسترسی داشته باشند.

از مکان هایی که در نزدیکی این هتل قرار دارند، می توان به باغ ارم، حافظیه و دروازه قرآن اشاره کرد.

ضمناً این هتل 189 اتاق دارد که هر کدام از اتاق ها، از امکانات شگفت انگیزی برخوردار است که مهم ترین آن ها تخت های تمیز، سرویس عالی و... است.

بررسی هتل ارگ شیراز

این هتل در مرکز شهر شیراز واقع شده و در سال 70 افتتاح شده است. هتل ارگ دارای 64 واحد اقامتی بوده که در دو طبقه میزبان توریست ها خواهد بود.

این هتل به دلیل بازسازی در سال 83، بسیار زیباتر از گذشته شده است و از نظر موقعیت مکانی نیز در بهترین حالت قرار دارد.

از امکانات این هتل نیز می توان به فضای سبز عالی، صندوق امانات، لاندری، اینترنت در لابی، آسانسور، دستگاه واکس کفش، دستگاه پرینتر و فکس و... اشاره کرد.

ضمناً اتاق های این هتل نیز دارای ویژگی هایی مانند دراور، تلفن، آباژور، چای ساز، روم سرویس و... است که اقامت فوق العاده ای را برای متقاضیان رقم خواهد زد.

بررسی هتل زندیه شیراز

تعداد طبقات این هتل 3 و دارای 75 اتاق برای مهمانان است. از مهم ترین ویژگی های هتل زندیه، می توان به فاصلهٔ بسیار کوتاه هتل با اماکن تاریخی مانند موزه پارس اشاره کرد.

ضمناً توریست ها در صورت نیاز، می توانند از خدمات حمام سنتی این هتل نیز بهره‌ مند شوند.

از دیگر ویژگی های این هتل می توان به مجموعهٔ ورزشی هتل زندیه مانند بدنسازی، استخر و سونا و جکوزی اشاره کرد.

توصیه می کنیم اگر به شیراز سفر می کنید، حتماً هتل هایی نظیر هتل ارگ شیراز یا زندیه شیراز را امتحان کنید، چرا که از لحاظ امکانات، فوق العاده عالی هستند.

جمع‌بندی

شیراز یک شهر توریستی فوق العاده زیبا است اما بایستی بدانید که قبل از سفر به این شهر، حتماً باید نسبت به رزرو بهترین هتل در این شهر اقدام کنید.

همان طور که در این مقاله اشاره کردیم، در شیراز هتل های محبوب زیادی وجود دارد که هتل ارگ شیراز از جمله بهترین آن هست و توریست ها با کمترین دغدغه و با قیمت مناسب، می توانند از امکانات این هتل بهره مند شوند.

اما نحوهٔ رزرو هتل ها نیز دارای اهمیت است که پیشنهاد ما در این خصوص، استفاده از خدمات سایت فلای تودی است. شما عزیزان با به کارگیری از این مجموعه، می توانید با قیمتی کمتر، به رزرو هتل دلخواه در شیراز و یا حتی سایر شهرهای توریستی ایران اقدام کنید.

ضمناً فلای تودی برای رزرو پرواز نیز مناسب است که برای دریافت این خدمات، کافی است به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها