سردار یدا... جوانی، معاون سیاسی سپاه در گفت‌وگو با «جام‌جم»:

خاک‌کردن تل‌آویو، یک اصل در دکترین دفاعی ایران است

یدا... جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رونمایی از «پاوه» جدیدترین موشک زمین‌پایه ایران و چرایی اعلام این رونمایی در شرایط کنونی به خبرنگار جام‌جم گفت: این که گاهی در جمهوری اسلامی رزمایش‌هایی برگزار و رسانه‌ای می‌شود یا این که در مقاطعی درباره مختصات برخی موشک‌های آزمایش‌شده در عرصه عموم اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد بیشتر از این منظر حائز اهمیت است که دشمنان و معاندان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای ما متوجه قدرت و توانمندی‌های دفاعی کشور شوند و در معادلات و ارزیابی‌های خود دچار اشتباه محاسباتی نشوند.
کد خبر: ۱۳۹۹۳۴۱

وی ادامه داد: دشمنان باید بدانند که اگر زمانی براساس برآوردهای غلط خود بخواهند اقدامی علیه تمامیت ارضی جمهوری اسلامی انجام دهند با چه ملت، کشور و قدرت دفاعی مواجه خواهند شد و این رویارویی احتمالی چه عواقبی برای آنها در پی خواهد داشت.

جوانی با اشاره به هیاهوهای رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمنان انقلاب اسلامی علیه ایران تصریح کرد: ما کشوری هستیم که در طول سال‌های گذشته همواره دشمنان با زبان تهدید با ما صحبت کردند اما تاکنون هیچ کدام از آنها جرات نکردند که تهدیدات خود را عملیاتی کنند، چون این توان و قدرت را در خود نمی‌دیدند تا با نیروی نظامی جمهوری اسلامی مواجه شوند.

معاون سیاسی سپاه ادامه داد: امروز تهدیدات دشمن علیه کشورمان غیرمعتبر است و دلیل آن تهدیدات معتبر جمهوری اسلامی ایران است. جدی‌بودن ما در هشدار دادن به دشمنان به صورت یک قاعده و اصل درآمده است و آنها هم می‌دانند که ما بر سر حفظ حریم جمهوری اسلامی با هیچ دولتی شوخی نداریم.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ارتقای سطح و توان بازدارندگی جمهوری اسلامی گفت: رهبری با صراحت فرمودند که ما تهدید دشمن را با تهدید پاسخ می‌دهیم و بکرات هم اعلام کردیم که دوران بزن‌دررویی تمام شده و هر ضربه‌‌ای علیه منافع جمهوری اسلامی با ۱۰ ضربه کاری پاسخ داده خواهد شد.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه کشورمان خاطرنشان کرد: هر نیروی نظامی به‌ویژه رژیم اشغالگر قدس اگر بخواهد دست از پا خطا کند، بدون شک تل‌آویو با خاک یکسان خواهد شد و این مساله در دکترین دفاعی جمهوری اسلامی یک اصل پذیرفته‌شده است و کوچک‌ترین تحرکاتی که از فراسوی مرزهای کشور به منظور ضربه‌زدن به تمامیت ارضی ایران صورت گیرد با چشمان بیدار و تیزبین نیرو‌های مسلح توانمند ما رصد خواهد شد. جوانی با بیان این که هدف از اطلاع‌رسانی درباره دستاورهای جدید نظامی‌، دادن هشدارهای لازم به بدخواهان نظام جمهوری اسلامی است، تاکید کرد: گاهی بخش‌هایی از توانمندی دفاعی و موشکی با بیان برخی مختصات آن رسانه‌ای می‌شود تا ضمن دادن آگاهی لازم درباره توان بالای بازدارندگی در ایران اسلامی، این هشدار هم به دشمنان داده شود تا دچار خطای محاسباتی نشوند.

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها