شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در جوابیه‌ای درباره گزارش خبرگزاری صداوسیما با موضوع صف‌های طولانی دریافت بنزین به علت خرابی کارتخوان‌های سامانه هوشمند، از کاهش خرابی در مجاری عرضه، در ۴ ماه اخیر خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۸۳۵۴

به گزارش جام جم آنلاین، در تاریخ ۶ بهمن ۱۴۰۱ گزارشی از خبرگزاری صداوسیما مبنی بر خرابی کارتخوان‌ های سامانه هوشمند سوخت تهیه شد که منجر به ایجاد صف دریافت بنزین در برخی از جایگاه‌های سوخت می‌شود. شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در پاسخ به این گزارش، توضیحات زیر را اعلام کرده است:

در مورد کاهش میزان خرابی نازل‌های سوخت کل کشور، از هفته دوم شهریور ماه ۱۴۰۱، میزان خربی مجاری عرضه سوخت به لحاظ پیگیری و کنترل‌های لازم هفتگی کاهش قابل توجهی داشته تا جایی که میزان خرابی نازل‌های غیرفعال از ۸۸۰۰ نازل به ۳۹۰۰ رسیده است.

یادآور می‌شود در حال حاضر ۵۷ هزار نازل سوخت در کل جایگاه‌ های سوختگیری سراسر کشور فعال می‌باشد؛ بنابراین وضعیت خرابی مجاری عرضه در چهار ماه گذشته از میانگین ۱۵.۴ درصد به ۶.۸ درصد کاهش یافته است.

این مهم با استفاده صحیح، تامین و نگهداشت تجهیزات و عدم استفاده از کارت‌های آزاد ضخیم شده موجود در جایگاه‌های عرضه سوخت سراسر کشور محقق شده است.

برای اطلاع بیشتر هموطنان عزیز، در همین راستا مدیریت سامانه هوشمند سوخت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بهره گیری از ظرفیت‌های داخلی در مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و به منظور قطع وابستگی و تسریع در رفع خرابی مجاری عرضه، از تیر ماه ۱۴۰۱، اقدام به احداث کارگاه‌های تعمیرات محلی در برخی از این مناطق شامل: تهران، آذربایجان شرقی، گیلان، سبزوار، کرمان، اهواز، اصفهان، هرمزگان، فارس نموده است که با توجه به دستاورد‌های مثبت حاصله از این طرح، این اقدام در حال تعمیم به سایر مناطق نیز می‌باشد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها