رقیه وقتی متوجه شد شوهرش در خانه صدای او را ضبط می‌کند، تصمیم گرفت راهی دادگاه خانواده شود و درخواست طلاق دهد. او از این همه بی‌اعتمادی در زندگی مشترکش خسته و ناامید شد و در نهایت جدایی را انتخاب کرد.
کد خبر: ۱۳۹۸۰۹۶
نویسنده سیما فراهانی - تپش

وی وقتی روبه‌روی قاضی دادگاه خانواده تهران قرار گرفت، گفت: هشت‌سال است با مرتضی ازدواج کرده‌ام. اما حالا بعد از این همه سال زندگی مشترک، شوهرم نسبت به من بی‌اعتماد شده و مرتب مرا چک می‌کند. درمورد همه کارهایم از من می‌پرسد و هرجا که می‌خواهم بروم باید به او جواب پس بدهم. حالا همه این کارهایش بماند، تازگی متوجه شده‌ام او وقتی از خانه بیرون می‌رود، دستگاه ضبط صدا را روشن و صدای مرا ضبط می‌کند. او یک ماه است هر روز صدای مرا در خانه ضبط می‌کند. حتی مکالمات خصوصی با مادر و خواهرم را هم ضبط کرده و همه آنها را شنیده است. وقتی فهمیدم، به‌شدت عصبانی و ناراحت شدم. احساس کردم غرورم جریحه‌دار شده است. هشت‌سال است با مرتضی زندگی می‌کنم، اما حالا یادش افتاده به من شک کند. یکی‌دو سالی می‌شود که زندگی را برایم به جهنم تبدیل کرده است. با این‌که بارها متوجه شده تمام شک‌هایش یک سوءتفاهم بوده، ولی باز هم دست از این کارهایش برنداشته است. خودم هم نمی‌دانم چرا بی‌دلیل به من مشکوک شده است. نه کاری کرده‌ام که بخواهد مشکوک شود و نه خطایی از من سر زده است. مرتب تهمت می‌زند که دارم به او خیانت می‌کنم. بیچاره دخترم. روزگار او هم به‌دلیل دعواهای مرتضی با من، سیاه شده است. دیگر از این همه تهمت و دعوا خسته شده‌ام. برای همین تصمیم خودم را گرفتم تا برای همیشه به زندگی مشترکمان پایان دهم. برای همین مهریه‌ام را می‌بخشم و درخواست طلاق می‌دهم. 
در ادامه شوهر این زن نیز به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم رفتارهای مشکوکی دارد. خودش باعث شده من به او مظنون شوم وگرنه من اینطور نبودم و دلیلی ندارد ناگهان به او مشکوک شوم. از قصد کاری می‌کند که به او شک کنم. بیرون می‌رود و گوشی‌اش را خاموش می‌کند. وقتی در خانه تنهاست و با او تماس می‌گیرم، جواب نمی‌دهد. یا شب‌ها مرتب سرش در گوشی است و به زندگی‌مان اهمیت نمی‌دهد. لحظه‌ای برای زندگی‌مان وقت نمی‌گذارد. هر بار به او گفتم با هم بیرون برویم، بهانه‌ای آورده و با من همراه نشده است. همیشه بی‌حوصله و عصبی است. من هم تصور کردم به من خیانت می‌کند. هرکسی هم جای من بود شک می‌کرد. ولی در کل همسر من اگر به من خیانت هم نمی‌کند، ولی دیگر مرا دوست ندارد. من هم دلم نمی‌خواهد در کنار چنین زنی زندگی کنم. از بی‌تفاوتی‌های او خسته شده‌ام.
در پایان قاضی پس از شنیدن صحبت‌های این زن و شوهر رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد و از این زوج خواست در فرصت به‌دست آمده با یک مشاور خانواده مشورت کنند. 

منبع: ضمیمه تپش روزنامه جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها