به مناسبت ایام الله دهه فجر :

83طرح در شهرستان میبد به بهره برداری می رسد

مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان یزد اعلام شد

یزد- مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از مسیر میدان آزادی (باغ ملی)، خیابان فرخی و خیابان امام خمینی (ره) به طرف چهار راه شهدا و تکیه امیرچخماق در شهر یزد برگزار می شود
کد خبر: ۱۳۹۷۴۳۲

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد ، حجت الاسلام محمد حسین متوسل با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن همانند سراسر کشور در استان یزد به صورت پرشور برگزار می‌شود اظهارداشت: این مراسم در روزشنبه ۲۲ بهمن‌ماه از ساعت 9:30 صبح با حضورگسترده اقشار مختلف جامعه در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

وی افزود: تمامی تمهیدات و مقدمات لازم برای این مراسم با همکاری و پیگیری ستادهای دهه فجر صورت گرفته و مشکلی برای انجام آن در 22 بهمن نداریم.

متوسل تصریح کرد: مراسم راهپیمایی 22 بهمن در تمامی مناطق و شهرستانهای استان با همکاری تشکل های مردمی  و انقلابی با هدف تجدید بیعت با آرمان های امام و شهیدان برگزار می شود.

وی خاطر نشان ساخت: برگزاری و حضور پرشور مردم و جوانان در این مراسم به دلیل تداوم دشمنی های استکبار جهانی علیه نظام از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و امید است مردم با حضور باشکوه خود در این مراسم نقشه های  دشمن را نقش برآب کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها