سرمربی استقلال به درخواست رسانه پرتغالی درباره توضیح جرئیات درگیری اش در ورزشگاه باهنر کرمان پاسخ منفی داد.
کد خبر: ۱۳۹۶۸۳۲

به گزارش جام جم آنلاین، دیدار استقلال با مس کرمان در هفته گذشته جنجال های زیادی داشت. این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به نفع استقلال به پایان رسید.

در این بازی یکی از نیمکت‌نشینان مس کرمان به سمت ریکاردو سایپنتو رفت و با دست بر سینه سرمربی استقلال زد. این مسئله آتش درگیری میان نیمکت‌نشینان هر دو تیم را روشن کرد و این در حالی بود که ساپینتو هیچ عکس‌العملی بابت حرکت مربی حریف از خود نشان نداده بود.

پس از پایان درگیری‌ها، داور مسابقه به ساپینتو کارت قرمز نشان داد و او را از روی نیمکت استقلال اخراج کرد. همین موضوع باعث شد تا سایپنتو به سمت هواداران کرمانی برود و مشت‌های گره کرده خود را به آنها نشان بدهد.

این پایان داستان نبود بلکه در هنگام خروج ساپینتو از ورزشگاه در مسیر درگیری دیگری میان کادر فنی استقلال با ماموران نیز رخ داد تا جنجال این بازی بیش از پیش شود.

نشریه «اوجوگو» پرتغال امروز در گزارشی به این درگیری مربی پرتغالی در لیگ ایران پرداخت. این رسانه اعلام کرد تلاش کرد با ساپینتو درباره جزئیات درگیری صحبت کرد ولی سرمربی استقلال سکوت کرد و تنها به بیانیه باشگاه استقلال در این زمینه اکتفا کرد.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها