همیشه انتخاب عطر روزانه هر فرد نشان‌دهنده شخصیت آن فرد بوده است. بهتر است در هنگام خرید عطر خود به طبع و رایحه عطری که انتخاب می‌کنید دقت فرمایید تا عطری را خریداری کنید که مناسب شخصیت شما باشد.
همیشه انتخاب عطر روزانه هر فرد نشان‌دهنده شخصیت آن فرد بوده است. بهتر است در هنگام خرید عطر خود به طبع و رایحه عطری که انتخاب می‌کنید دقت فرمایید تا عطری را خریداری کنید که مناسب شخصیت شما باشد.
کد خبر: ۱۳۹۶۴۸۲
طبق آماری که از بین خریداران و طرفداران عطر گرفته‌ایم ۵ عطر پرفروش و پرطرفدار سال ۱۴۰۱ به شرح زیر هستند:

۱ـ دیور هوم اینتنس Dior Homme Intense

این عطر مردانه در سال ۲۰۰۷ توسط برند مشهور و محبوب دیور به بازار عطر و ادکلن جهان عرضه شده است. هوم اینتنس دارای طبعی گرم بوده و فرانسوا دماشی عطار این ادکلن مردانه آن را در گروه بویایی چوبی گلی مشکی قرار داده است. این ادکلن یکی از پرطرفدارترین عطرهای مردانه در سال ۱۴۰۱ بوده است.

۲ـ دیور ساوج Dior – Sauvage

در سال ۲۰۱۸ برند دیور عطر مردانه‌ای را در فرانسه به بازار عطر و ادکلن جهان وارد کرد. این عطر که توسط جانی دپ یکی از بازیگران معروف آمریکایی معرفی شد از همان سال تا به امروز یکی از پرفروش‌ترین عطرهای این برند بوده است. سوج دارای طبعی معتدل است که در گروه بویایی شرقی فوژه قرار دارد.

۳ـ ورساچه کریستال نویر crystal Noir

عطر زنانه کریستال نویر ورساچه که به ادکلن ورساچه مشکی معروف است در سال ۲۰۰۴ توسط برند ایتالیایی ورساچه روانه بازار عطر و ادکلن جهان شد. این ادو پرفیوم زنانه دارای طبعی گرم بوده و خالق آن این عطر زنانه را در گروه بویایی شرقی گلی قرار داده است. کریستال نویر در بین خانم‌های ایرانی بسیار محبوب و پرطرفدار است.

۴ـ کرید اونتوس  creed Aventus

عطر مردانه کریید اونتوس همیشه جزو عطرهای مردانه‌ای است که آقایان آن را در الویت قرار می‌دهند. کریید اونتوس دارای طبعی خنک است که در گروه بویایی چایپر میوه‌ای قرار دارد. این عطر در سال ۲۰۱۷ به بازار عطر و ادکلن جهان عرضه شد و از همان سال تا به الان جزو پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین عطرها است.

۵ـ لانکم پوئم lancome_ poeme

یکی از عطرهای قدیمی و نوستالژی که توسط برند لانکم در سال ۱۹۹۵ به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شده است ادکلن پوئم زنانه است. این عطر که دارای طبعی گرم بوده در گروه بویایی چایپر گلی قرار دارد. این ادکلن قدیمی در سال ۱۴۰۱ بسیار پرفروش و پرطرفدار بوده است. نت‌های تشکیل دهنده این ادو پرفیوم زنانه بسیار هوشمندانه و خاص انتخاب شده است.

عطر و ادکلن کازاموراتی

برند پرطرفدار کازاموراتی که عطر و ادکلن‌های لوکس و لاکچری تولید می‌کند از سال ۱۹۶۴ تا به امروز ۱۴۵ نمونه عطر و ادکلن دستساز و نیش تولید کرده است. از بین این مجموعه چهار نوع از عطرهای این برند معروف در ایران بسیار شناخته شده و پر طرفدار هستند. جالب است بدانید در ساخت عطر و ادکلن‌های کازاموراتی از ترکیبات و نت‌های خاصی استفاده شده است.

شیشه این عطرهای زنانه و مردانه کازاموراتی دارای طراحی و زیبایی خاصی هستند و می‌توانند همیشه در ذهن شما بمانند. عطرهای پرفروش و معروف برند زرجوف کازاموراتی به شرح زیر هستند.

  • زرجوف بوکت آیدیل XERJOFF - Bouquet Ideale
  • زرجوف مفیستو XERJOFF – Mefisto
  • زرجوف گرن بالو XERJOFF - Gran Ballo
  • زرجوف لا توسکا XERJOFF - La Tosca
  • زرجوف لیرا XERJOFF – Lira

عطرهای برند نیمانی

نیما بهنود بنیان‌گذار برند نیمانی که یک برند آمریکایی است بعد از تولید کالکشن‌های پوشاک، جواهرات و کیف و کفش در سال ۲۰۱۷ کالکشن عطر و ادکلن خودش را به بازار جهانی عرضه کرد. ادکلن‌های نیمانی بسیار مورد پسند آقایان و خانم‌ها در همان سال اول قرار گرفتند. ادو پرفیوم‌های نیمانی که جزو عطرهای نیش و دست‌ساز بوده دارای رایحه‌هایی خاص و تک هستند.

عطرهای برند نیمانی

این عطرهای آمریکایی الهام گرفته از داستان‌های عاشقانه‌ معروف بوده است. این کالکشن دارای دو عطر زنانه و دو عطر مردانه بوده که نام آن‌ها از داستان لیلی و مجنون و دلیله و سامسون گرفته شده است. در خرید آنلاین عطر نیمانی دقت کنید و حتما این محصولات را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید.

  • عطر زنانه لیلی نیمانی Nimany leili
  • عطر مردانه مجنون نیمانی Nimany majnun
  • عطر زنانه دلیله نیمانی Nimany Delilah
  • عطر مردانه سامسون نیمانی Nimany Samson

عطرهای برند شنل

یکی از شناخته شده‌ترین عطرهای موجود در بازار، ادکلن‌های برند شنل است. برند شنل اولین عطر خودش را در سال ۱۹۲۱ با نام N ° 5 به بازار عطر و ادکلن جهان عرضه کرد. این ادو پرفیوم که دارای ماندگاری و پخش بو بسیار بالایی بوده توانسته است همچنان یکی از پرفروش‌ترین عطرهای این برند باشد.

 از سال ۱۹۷۸ تا همین الان ژاک پولژ عطار اصلی و رسمی برند شنل بوده است. عطرهایی مانند کوکو مادمازل و بلو شنل از ادکلن‌های معروف و پرفروش این برند مشهور فرانسوی هستند. جالب است بدانید زمانی که عطر کوکو مادمازل تولید شد توانست با فروش بالا و محبوبیت زیادی که بین خانم‌ها پیدا کرد انتقلاب بزرگی را در صنعت عطر و ادکلن جهان ایجاد کند. عطرهای معروف و پرفروش برند شنل به شرح زیر هستند.

  • کوکو مادمازل Coco Mademoiselle
  • شنل ان 5 CHANEL - Chanel N°5
  • شنل چنس او تندر CHANEL - Chance Eau Tendre
  • شنل بلو پرفیوم CHANEL - Bleu de Chanel Parfum

عطرهای مهران مدیری

مهران مدیری بازیگر معروف و موفق سینما ایران در سال ۲۰۲۱ مجموعه ۸ عددی از عطر و ادکلن‌های زنانه و مردانه‌ای را به بازار عطر و ادکلن ایران عرضه کرد. مهران مدیری در ساخت این عطرها از فرمولاسیون‌ها و استانداردهای جهانی استفاده کرده است تا بتواند عطرهایی با کیفیت بالا را تولید کند.

ادو پرفیوم‌های مهران مدیری نمونه‌ای از ادکلن‌های برندهای معروف جهان هستند. این ادکلن‌های ایرانی به دلیل اینکه دارای ماندگاری و کیفیت بالایی بوده‌اند در بین مردم کشورمان ایران بسیار پرطرفدار هستند. مهران مدیری برای انتخاب اسم عطرهای کالکشن خود از دنیای موسیقی و سینما الهام گرفته است. با خرید عطر مهران مدیری می‌توانید تجربه خوبی در استفاده از عطرهای ایرانی داشته باشید و از رایحه بی‌نظیر آنها لذت ببرید.

  • عطر زنانه پلان مهران مدیری
  • ادکلن مردانه پلان مهران مدیری
  • ادو پرفیوم کلوزآپ زنانه مهران مدیری
  • عطر گلوزآپ مردانه مهران مدیری
  • مهران مدیری ادو پرفیوم زنانه مینور
  • عطر ر مینور زنانه مهران مدیری
  • عطر مردانه ماژور مهران مدیری
  • عطر مردانه ر ماژور مهران مدیری

عطر و ادکلن مارلی

برند مارلی در سال ۲۰۰۹ توسط جولین اسپرچو در فرانسه تاسیس شد. عطرهای این برند معروف رایحه‌های رویایی را خلق کرده است که هر یک از این عطرها دارای مفاهیم خاص و قوی هستند. این برند معروف تا به امروز توانسته است ۳۵ محصول در زمینه عطر و ادکلن تولید کند.

طر پرفروش سال مارلی

 پرفیوم د مارلی بیانگر سبک خاص زندگی معاصر سلطنتی فرانسه در قرن ۱۸ میلادی است. با انتخاب هر یک از ادکلن‌های این برند خاص و معروف فرانسوی می‌توانید شخصیت خودتان را در ذهن اطرافیانتان زیبا و جذاب جلوه دهید. عطرهای پرفروش مارلی به شرح زیر هستند.

  • پارفومز د مارلی سدلی PARFUMS de MARLY – Sedley
  • پارفومز د مارلی گرینلی PARFUMS de MARLY – Greenley
  • پارفومز د مارلی دلینا اکسکلوسیف PARFUMS de MARLY - Delina Exclusif
  • پارفومز د مارلی لیتون PARFUMS de MARLY – Layton
  • پارفومز د مارلی گودولفین PARFUMS de MARLY - Godolphin

سخن پایانی

امروزه در بازار عطر و ادکلن نمونه‌هایی از این محصولات بصورت فیک و تقلبی بسیار زیاد هستند. بهتر است در تهیه عطر و ادکلن خود دقت کنید تا بتوانید عطری اصل و اورجینال را تهیه و خریداری کنید. حیات پرفیوم این امکان را برای شما فراهم کرده تا شما عزیزان عطرهای ایرانی و خارجی را با قیمتی مناسب و به همراه داشتن لیبل اصالت کالا تهیه و خریداری کنید.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها