همه چیز درباره آینده مربی ۶۵۰هزار دلاری در استقلال

ضرب‌الاجل ۲۷۰دقیقه‌ای برای ساپینتو

کریس رونالدو به عنوان یکی از پردرآمدترین ورزشکاران دنیا، مجموعه‌ای از کالاهای لوکس و گرانقیمت را در اختیار دارد. به عنوان مثال گفته می‌شود کلکسیون ماشین‌های لاکچری او ارزشی نزدیک به ۲۵ میلیون یورو دارد.
کد خبر: ۱۳۹۵۵۱۶
نویسنده حسین خلیلی - گروه ورزش

به تازگی نشریه انگلیسی دیلی‌میل به علاقه این ستاره به ساعت‌های مچی پرداخته و تعدادی از مهمترین آنها را معرفی کرده است. گفته می‌شود ارزش این ساعت‌ها چیزی حدود ۶ میلیون دلار است.

B Jacob & Grand Baguette ، ارزش: ۹۹۰ هزار دلار

این اولین ساعت گرانقیمتی است که رونالدو سال ۲۰۱۳ از آن استفاده می‌کرد. این ساعت از طلای سفید ساخته شده و همراه بند تمام چرمی‌اش ۳۶۰ الماس به وزنی حدود ۱۳.۲قیراط دارد. از این نوع ساعت، فقط ۶ مدل در سراسر جهان وجود دارد و قیمت‌شان از ۹۹۰ هزار دلار شروع می‌شود.

Rolex GMT-Master II ، ارزش: ۴۸۵ هزار دلار

اولین بار کریس رونالدو سال ۲۰۱۹ با این ساعت فوق‌العاده ساخت شرکت رولکس دیده شد. این یکی از منحصربه‌فردترین ساعت‌های برند رولکس است که از طلای سفید ۱۸عیار ساخته شده و الماس‌های کوچکی به وزن ۳۰ قیراط بیشتر سطح ان را پوشانده است.

Franck Muller، ارزش : ۲ میلیون دلار

اواخر سال ۲۰۱۹ بود که ستاره آن روزهای باشگاه یوونتوس با این ساعت فوق‌العاده دیده شد. وجود ۴۷۴ تکه الماس و ۷۰ تکه یاقوت سرخ موجب شده تا یکی از منحصربه‌فردترین ساعت‌های دنیا باشد. نکته جالب این است که بیشتر این سنگ‌های قیمتی بعد از قرار گرفتن در معرض نور به نمایش در می‌آید.

Bugatti Chiron، ارزش: ۱ میلیون دلار

رونالدو بعد از خرید یک ماشین لوکس بوگاتی چیرون، سال گذشته یک ساعت از همین شرکت و با همین نام گرفت که یکی از گرانترین ساعت‌های جهان در سال ۲۰۲۲ بود. این ساعت عرض ۵۵ و طولی ۲۰ میلیمتری دارد که استفاده از ۲۳۲ الماس سفید و ۱۰۹ یاقوت کبود از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن است.

Jacob and Co. Epic، ارزش: ۶۰ هزار دلار

این ساعت مچی در واقع جدیدترین ساعت رونالدو محسوب می‌شود زیرا در اردوی تیم‌ملی پرتغال برای شرکت در جام‌جهانی قطر به دستش بسته بود. روی صفحه این ساعت که فقط ۱۰۰مدل از آن ساخته شده، تصویری از گل رونالدو با پیراهن رئال به منچستریونایتد کار شده است. در اطراف صفحه آن ۲۶ الماس کوچک کار شده است.

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها