نامه رئیس سازمان بورس به وزیر اقتصاد:

ابهامات عرضه خودرو در بورس را رفع کنید

در انتهای بازار رقم خورد:

افت ۸ هزار و ۳۶۶ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس با اُفت ۸ هزار و ۳۶۶ واحدی در تراز یک میلیون و ۶۴۳ هزار و ۷۲۱ واحدی ایستاد.
کد خبر: ۱۳۹۴۴۰۵

به گزارش جام جم آنلاین، شنبه (۲۴دی) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۸ هزار و ۶۰۴ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۶۴۳ هزار و۴۸۲ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۸ هزار و ۳۶۶ واحدی در تراز یک میلیون و ۶۴۳ هزار و ۷۲۱ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۴ هزار و ۴۲۹ میلیارد تومان رسید. «فولاد»، «فارس» و «فملی» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خگستر»، «شستا» و «شتران» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن هم با رشد ۷۰۰ واحدی روی پله ۵۰۴ هزار و ۹۰۵ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۹ هزار و ۳۷۰ میلیارد سهم به ارزش ۴ هزار و ۴۲۹ هزار تومان رسید

شاخص فرابورس هم با اُفت ۸۸ واحدی روی پله ۲۰ هزار و ۹۴۴ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۳ هزار و ۶۶۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۴۱۴ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۸۲۴ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی» و «شیمیایی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های وسینا، ولپارس و تکمبا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های وتوس، ورنا و خزر بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های زدشت، کمرجان و رافزا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت وطوبی، ولشرق و ثپردیس بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، فردا و فیروزا و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، فیروزا و افران در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، ثبات و اوصتا و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های سپیدما، کارا و اوصتا در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های افران، خگسترو کمند بیشترین ارزش معامله و نماد‌های شستا، وبملت ۲ و خگستر بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های کارا، اعتماد، اعتماد ۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و کارا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها