مردی که برای تصاحب اموال دایی‌اش او را با همدستی دوستش در خانه ویلایی کشته بود، تحت تعقیب پلیس بین‌الملل قرار گرفت. همدست او در این جنایت نیز در تهران بازداشت شد.
کد خبر: ۱۳۹۴۰۸۵

به گزارش جام جم آنلاین، اوایل مرداد امسال، زنی با حضور در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، مدعی قتل برادرش شد و گفت: پسرم چندروز پیش تلفنی به ما اطلاع داد برادر ۴۰ساله‌ام را که بعد از فوت پدرم در محله خواجه عبدا... تهران زندگی می‌کرد با همدستی دوستش به قتل رسانده است. با شوهرم به آنجا رفتیم که خبری از برادرم نیافتیم و خودروی مزدا۳ او نیز در حیاط خانه نبود.

با دستورقاضی محمد وهابی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران تحقیقات ادامه‌یافت و معلوم شد خودروی مرد گمشده با مدارک جعلی به چند نفر فروخته شده است. همچنین پی بردند شایان، خواهرزاده آن مرد و اشکان، همدست او در ماجرای فروش خودروی مزدا۳ با مدارک جعلی نقش داشته‌اند. اشکان دو روز پیش در خانه‌اش در تهران بازداشت شد.

اشکان دیروز به شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و بعد از ساعاتی بازجویی به همدستی در قتل مرد ۴۰ساله اعتراف کرد و گفت: من و شایان بچه محل بودیم و سال‌ها دوستی‌مان ادامه داشت. او راننده بود و من کارمند آژانس هواپیمایی. برایم تعریف کرده بود که پدربزرگ فوت شده‌اش میلیاردر بوده و املاک و اموال زیادی دارد. در یک حساب بانکی‌اش فقط ۷۰۰میلیون تومان پول موجود است. برایم تعریف کرد که اگر دایی‌اش را به قتل برسانیم، سهم ارثیه بیشتری نصیب خانواده‌اش می‌شود.

شش ماه روی ذهنم کار کرد تا این‌که من به دلیل این‌که کرایه خانه‌ام زیاد شده بود، قبول کردم با او همراه شوم. شایان نقشه قتل را طراحی کرد. ویلایی را در اطراف تهران برای دو شبانه روز اجاره کرد. دایی‌اش را به بهانه شرکت در مهمانی خصوصی به آنجا کشاند. ناهار را که خوردیم. او سه لیوان نوشیدنی آورد و داخل نوشیدنی دایی‌اش، قرص برنج انداخت. حال دایی ‌او بعد از خوردن آن بد شد و خواست او را به بیمارستان ببریم که شایان قبول نکرد و مرد جوان بعد از ساعتی فوت کرد. شایان با خودش قمه آورده بود و مجبورم کرد با آن دو ضربه به جسد بزنم که ناچار قبول کردم.

متهم به قتل ادامه داد: شایان بعد از قتل، کارگری آورد و چاهی در حیاط خانه ویلایی حفر کرد و بعد دو نفری جسد را آنجا انداخته و دفن کردیم. من با خودروی خودم به خانه برگشتم و شایان با مزدای سرقتی دایی‌اش رفت. چند روز بعد به یک جاعل ۳۰۰ میلیون تومان داد و ماشین را با سند جعلی فروختیم.۶۰۰ میلیون تومان سهم هر کدام ما از فروش خودرو شد و او به ترکیه رفت.

با اعتراف‌های اشکان، ماموران راهی محل دفن جسد شدند تا آن را پیدا کنند. جست‌و‌جوی پلیس بین‌الملل برای دستگیری خواهرزاده مقتول ادامه دارد.

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها