مرد بدهکار که برای فرار از پرداخت بدهی‌، پسر پولدار را کشته و جسدش را به آتش کشیده بود با تایید حکم قصاصش در دیوان‌عالی کشور، در یک قدمی چوبه‌ دار قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۹۳۶۸۱

به گزارش خبرنگار جام‌جم، در این پرونده مرد جوانی به نام سهیل متهم است پس از ناتوانی در پرداخت بدهی‌‌ میلیاردی‌اش به مقتول که دوست او نیز بوده، او را کشته و جسدش را به آتش کشیده ‌است. با کشف جسد سوخته در باغی در حوالی شهریار تحقیقات پلیسی آغاز و سهیل دستگیر شد. 

او در بازجویی‌ها گفت: «در یک مهمانی با آرین آشنا و بعد از مدتی به او نزدیک‌تر شدم. وقتی آرین فهمید مشکل مالی دارم‌، یک میلیارد تومان پول نقد و ۱۵۰ سکه طلا به من داد تا با آن کار کنم و بعد از مدتی پول را همراه سودش برگردانم. با آن پول بخشی از بدهی‌ام را دادم اما نتوانستم کاسبی راه بیندازم. آرین وقتی این موضوع را فهمید‌، پولش را خواست اما پولی نداشتم به او بدهم. به همین خاطر با طرح نقشه‌ای آرین را به یک پانسیون نگهداری سگ‌ها در شهریار کشاندم و با شلیک گلوله کشتم. بعد هم با کمک دوستم جسدش را آتش زدیم و در باغی رها کردیم.»

با این اعتراف همدست سهیل هم دستگیر شد و با تکمیل تحقیقات متهمان در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند. در ابتدای جلسه، اولیای دم درخواست قصاص قاتل را مطرح کردند. سپس سهیل در جایگاه قرار گرفت و گفت: « من و آرین دوست صمیمی بودیم و او را نکشتم. وقتی دستگیر شدم تحت فشار بازجویی به قتل اعتراف کردم.‌»

سپس همدستش در جایگاه ایستاد و منکر معاونت در قتل شد و گفت: «قبول دارم همراه سهیل به پانسیون سگ‌ها رفتم اما در قتل نقشی نداشتم. فقط به سهیل کمک کردم جسد را آتش بزند.» پس از آخرین دفاع متهمان، قضات وارد شور شده و سهیل را به قصاص و همدستش را به ۱۵ سال زندان محکوم کردند که این حکم در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها