مرد جوانی که با شلیک سه گلوله همسایه‌اش را کشته و جسد او را در زیرزمین خانه خود در تهران دفن کرده بود، بازداشت شد.
کد خبر: ۱۳۹۳۹۷۹

به گزارش جام جم آنلاین ، اواسط آبان امسال مردی به همراه عروسش با مراجعه به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، شکایت کرد که پسرش ناپدیدشده است. همسر مرد گمشده در تحقیقات گفت: شوهرم هنگام عصر سوار موتورش شد و برای خرید کاپشن پسرم از خانه‌ بیرون رفت. ساعتی بعد از طریق نرم‌افزار ایتا چند نمونه عکس برایم فرستاد که یکی را انتخاب کردم بعد از آن بازنگشت و تلفن همراهش خاموش شد. موضوع را به خانواده‌اش اطلاع دادم و با آنها به جست‌و‌جو پرداختیم ولی هیچ‌کدام از همسایه‌ها، اقوام و همکارانش از او خبری نداشتند. روز بعد پیامکی دریافت کردم مبنی براین‌که نگرانم نباش، من بازداشت شدم و بعد گوشی خاموش شد.

با دستور قاضی محمدتقی شعبانی، پرونده به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران ارسال شد. ماموران در ادامه تحقیقات پی بردند مرد گمشده در زندان نبوده و از سوی هیچ نهادی بازداشت نشده است. تحقیقات ادامه داشت تا این‌که هفته گذشته همسر ۳۱ساله مرد گمشده به اداره پلیس رفت و گفت: مرد جوانی که صاحب مغازه پوشاک‌فروشی و همسایه‌مان است، در حضور پدرم کاپشن پسرانه‌ای که شوهرم خریده بود را به ما تحویل داد و گفت آن را در مغازه‌ دوستش در شهریار جا گذاشته‌ بودند که دوستش فهمیده متعلق به شوهر من است، به همین خاطر کاپشن را به وی داده تا تحویل‌مان دهد.

در ادامه مرد همسایه به نام وحید به عنوان مظنون چند روز پیش بازداشت شد. او مدعی بود که همسر مقتول دروغ می‌گوید و کاپشنی به او تحویل نداده است و این زن حضوری و گاهی اینترنتی و تلفنی سفارش پوشاک به وی می‌داده و از سرنوشت شوهر او بی‌‌اطلاع است. ماموران متوجه ضدونقیض‌گویی‌های این مرد و همسر مرد گمشده شدند. در تحقیقات بعدی معلوم شد این زن بارها با وحید تماس تلفنی داشته است.

همین موضوع شک پلیس را برانگیخت و با دستور قضایی، زن جوان نیز بازداشت شد. در ادامه تحقیقات پیش از ظهر دیروز حمید، متهم پرونده به قتل مرد گمشده اعتراف کرد و گفت: درپی رفت و آمد این زن به مغازه‌ام با او آشنا شدم و فهمیدم با شوهرش اختلاف‌هایی دارد. چند ماه قبل سلاح خریدم تا او را بکشم. خانه من و مقتول کنار هم بود. آن شب مردی افغانی را استخدام کردم که به زیرزمین خانه‌ام آمد و چاله‌ای ۵/۲ متر حفر کرد و رفت. بعد از آن مرد همسایه را دعوت کردم تا به خانه‌ام آمد به بهانه‌‌ای او را به زیرزمین خانه‌ام بردم و تهدیدش کردم که به همسرش زنگ بزند و بگوید پلیس او را بازداشت کرده است. وی افزود: بعد از آن کمی از او فاصله گرفتم و از پشت سر سه گلوله شلیک کردم.بعد جسد را در گودال حفر‌شده انداخته و روی آن خاک ریختم. بعد گوشی مقتول را خاموش کردم و روز بعد با گوشی مقتول به همسرش پیامک زدم که نگران نباش بازداشت شده‌ام و بعد تلفن را خاموش کردم.

متهم به قتل ادامه داد: ترسیده بودم و تا یک هفته سر کار نرفتم. هراز گاهی بالای سر جسد رفته و گریه می‌کردم. می‌خواستم خانه را مدتی بعد بفروشم و بروم تا بازداشت شدم. حتی کاپشنی که مقتول برای پسرش خریده بود را بعد از چند روز به خانواده‌اش تحویل دادم تا همسرش بفهمد که او مرده است.
با اعتراف‌های وحید، بازپرس و تیم جنایی به محل دفن جسد رفتند و پیکر مرد گمشده را یافتند.
متهم به قتل و همسر مقتول در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات از آنها در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران ادامه دارد.

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها