شورای شهر اهواز: افزایش ترافیک مرکز شهر با اجرای طرح شبکه فاضلاب

اگر بین این مجموعه‌ها هماهنگی و انسجام اتفاق بیفتد می‌تواند در حوزه‌های مختلف از جمله پیشگیری از اتلاف وقت و هزینه، پرهیز از دوباره‌کاری و افزایش رضایت مردم تاثیرگذار باشد.
کد خبر: ۱۳۹۳۹۰۱
شورای شهر اهواز: افزایش ترافیک مرکز شهر با اجرای طرح شبکه فاضلاب

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا؛  رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به اجرای طرح شبکه فاضلاب در مرکز شهر در آینده و افزایش ترافیک در این نقطه، گفت: همه اذعان دارند که در سال‌های اخیر بحث اول اهواز موضوع فاضلاب است اما باید به مردم بگوییم قرار است چه کاری انجام شود و نظم شهر نیز سریعتر برقرار شود.

سیاوش محمودی در نود و چهارمین جلسه شورای شهر اهواز که امروز (۱۹ دی‌ماه) در خصوص برنامه سالانه خدمات شهری در چارچوب اعتبارات و بودجه دستگاه‌های مختلف برگزار شد، اظهار کرد: شوراها یک نهاد مردمی هستند که در قانون اساسی وظایفی برای شوراها مشخص شده است؛ به استناد اصل ۱۰۰ قانون اساسی و قوانین مرتبط شوراها در حوزه پیشبرد مسائل حوزه‌های مختلف وظایفی بر عهده دارند.

 وی افزود: طبق بند ۳۲ ماده ۸۰ قانون تشکیلات و وظایف شوراها، سازمان‌ها و موسسات عمومی دولتی و غیردولتی که در زمینه ارائه خدمات شهری وظایفی دارند، موظف هستند برنامه سالانه خود در چارچوب اعتبارات سالانه را تنظیم و به شوراهای شهر ارائه دهند که هدف از این قانون، هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف و مدیریت شهری است.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: اگر بین این مجموعه‌ها هماهنگی و انسجام اتفاق بیفتد می‌تواند در حوزه‌های مختلف از جمله پیشگیری از اتلاف وقت و هزینه، پرهیز از دوباره‌کاری و افزایش رضایت مردم تاثیرگذار باشد.

محمودی عنوان کرد: هدف از تشکیل چنین جلساتی، مدیریت بکپارچه شهری است؛ با توجه به گستردگی و پیچیدگی شهرها مدیریت یکپارچه شهری موضوع جدی در کشور است اما اگر یکپارچگی مدیریت شهری اتفاق نیفتد هم باید حداقل دستگاه‌ها با هم هماهنگ باشند تا بسیاری از مشکلات و ناهمانگی‌هایی که موجب می‌شود به مردم ضربه وارد شود، کمتر مشاهده شوند.

وی با اشاره به اجرای طرح شبکه فاضلاب در مرکز شهر در آینده و افزایش ترافیک در این نقطه عنوان کرد: همه اذعان دارند که در سال‌های اخیر بحث اول اهواز موضوع فاضلاب است اما باید به مردم بگوییم قرار است چه کاری انجام شود و نظم شهر نیز سریعتر برقرار شود.

محمودی بیان کرد: بروکراسی اداری که موجب می‌شود یک پروژه مدت‌ها طول بکشد نیز باید کاهش داده شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها