مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان گفت: مقایسه آمار نشان می‌دهد، میزان بارش‌های موثر در استان همدان، در سال جاری با میانگین بلندمدت ۹۰ میلیمتر کمتر است.
کد خبر: ۱۳۹۲۶۸۷

به گزارش جام جم آنلاین همدان، محمد ضروری اظهار داشت: با وجود کاهش شدید میزان بارش‌ها در سال آبی گذشته، تلاش کردیم با کمترین چالش، بحران آب را سپری کنیم.

وی با اشاره به اینکه استان همدان امسال برای سومین سال پیاپی در وضعیت خشکسالی قرار دارد، اظهار کرد: به منظور تامین آب پایدار برای شهر همدان، پروژه‌ای که بیش از یک دهه، بی سرانجام مانده بود، ظرف مدت چند ماه با اقدام جهادی و روحیه بسیجی به بهره برداری رسید و مشکل مردم را به حداقل رساند.

ضروری تصریح کرد: اجرا و تکمیل پروژه آبرسانی بلندمدت به همدان همچنان ادامه دارد و با توجه به تداوم خشکسالی تلاش داریم هرچه سریع‌تر این پروژه کامل شود.

وی خاطرنشان کرد: وارد سومین سال خشکسالی شده‌ایم و سال‌های خشکی را پشت سر گذاشته‌ایم که در ۵۰ سال گذشته بی سابقه بوده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان گفت: بیش از ۹۰ میلیمتر، از میزان نسبت به میانگین بلندمدت عقب هستیم و امیدواریم لطف الهی شامل مردم استان شود و میزان بارش‌ها در فصل زمستان افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه بهره برداری از پروژه آبرسانی بلندمدت به همدان یک محدوده امنی را ایجاد می‌کند، تاکید کرد: با بهره برداری کامل از این طرح، با کمک مردم امسال را نیز با کمترین مشکل پشت سر خواهیم گذاشت.

ضروری گفت: تشکیل میز خدمت در نماز جمعه و همچنین قدردانی از خانواده شهدا از برنامه‌هایی است که در راستای تکریم ارباب رجوع و حمایت از خانواده شهیدان، هر هفته در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها