روایت ورود هیجان‌انگیز تیم ملی به دوحه

جامِ ایران

دوباره فوتبال و هیجان و جام‌جهانی. فرصت بزرگی که هر ۴سال یک بار رخ می‌دهد و یک دنیا آدم، منتظرش هستند. فرصتی باقی‌نمانده؛ فقط و فقط ۴روز دیگر تا شروع جام بیست و دوم به میزبانی قطر. همه نگاه‌های دنیا معطوف به خاورمیانه خواهد بود، به خلیج‌فارس و کشور قطر. هر چند سهم ایران از این منبع بی‌انت‌های مالی هیچ بوده، اما حالا دو تیم مهم در این جام داریم؛ تیم‌ملی فوتبال کشورمان و تیم داوری‌مان متشکل از علیرضا فغانی، منصوری و ابوالفضلی.
کد خبر: ۱۳۸۷۰۳۶
نویسنده حسین خلیلی - گروه ورزش

۱- استقبال رسانه‌ای خوبی از تیم‌ملی صورت گرفت و بازیکنان در کمترین زمان ممکن با اتوبوس مخصوص منقش به پرچم کشورمان به هتل الریان رفتند. در زمان خروج تیم ملی از فرودگاه تعدادی از طرفداران ایرانی به تشویق شدید تیم ملی پرداختند.

۲- نماد‌های جام‌جهانی و پرچم کشور‌های مختلف به همراه شعار‌هایی به زبان تیم‌های صعود کننده در خیابان‌ها و اتوبان‌های شهر دوحه دیده می‌شود. در مسیر انتقال تیم‌ملی به هتل الریان هم اتفاقا به زبان فارسی و انگلیسی به اعضای تیم روی تابلو‌ها و مانیتور‌ها خوش آمد گفته‌اند. پرچم کشورمان هم شهر دیده می‌شد.

۳- قطری‌ها برای تیم‌ملی سنگ تمام گذاشتند. استقبال گرم در هتل الریان و بعد کیکی به مناسبت ورود ایرانی‌ها. کارلوس منتظر چاقو بود، اما برایش شمشیر آوردند. بیرانوند این صحنه را دید به کی‌روش چسبید و تا توانست با او شوخی کرد. کارلوس هم که از دیدن شمشیر تعجب کرده بود تاب نیاورد و همراه با امیری کیک تیم‌ملی را بریدند.

۴- تیم‌ملی ایران دوشنبه ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه وارد دوحه شد. ابتدا کی‌روش و اعضای کادر فنی و سپس بازیکنان یک به یک پله‌های هواپیمای قطرایرویز را پایین آمدند تا پا در خاک قطر بگذارند؛ کشوری که قرار است میعادگاه خوشبختی فوتبال‌مان باشد. پیش از ترک تهران همه بازیکنان یکدل و متحد شدند تا «برای شادی دل مردم ایران بجنگند.» تیمی که در این ساعات در قطر به سر می‌برد می‌خواهد یک اتفاق تاریخی را رقم بزند؛ یعنی صعود به دور دوم جام‌جهانی.

۵- تیم‌ملی به هتل که رسید دو بازیکن به استقبالش رفتند. امیر عابدزاده و سامان قدوس. دو لژیونر تیم‌ملی زودتر از همه رسیده بودند. آن‌ها با دیدن کی‌روش و تیم، با همه دست دادند و خوش و بش کردند. بعد از استقرار تیم، دیگر لژیونر‌ها هم از راه رسیدند تا تیم تکمیل شود. صادق محرمی سیدمجید حسینی، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی علی کریمی، احسان حاج‌صفی، علی قلی‌زاده، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و کریم انصاری‌فرد از جمله این لژیونر‌ها بودند. سردار و نوراللهی هم زودتر از همه به قطر رفتند، ولی دیشب بعد از ورود تیم وارد هتل شدند.

۶- در لابی هتل فضای خنده و شوخی برپا بود و ماکتی از کارلوس کی‌روش را هم آوردند. مربی پرتغالی خندید و با ماکت خودش دست داد. رامین رضاییان هم فرصت را مغتنم شمرد و به سرمربی تیم‌ملی گفت: «در ماکتت هم جدی هستی!»

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها