مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان خبر داد:

ساماندهی کارگران فصلی و ساختمانی در مناطق دو و چهار شهر کرمان

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان خبر داد:

اعلام نرخ سرویس مدارس کرمان در سال تحصیلی جدید

مدیرعامل سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان،از اعلام نرخ سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید،براساس ۲۲روز و افزایش درصدی نرخ پایه و نرخ هر کیلومتر اضافه،خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۴۳۰۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛رضا میرزایی،گفت:نرخ پیشنهادی براساس 22روز و افزایش 40درصدی نرخ پایه و افزایش 20درصدی نرخ هر کیلومتر اضافه،با اعلام نظر کارگروه ماده 18 استان کرمان، تعیین شده است.

وی افزود:براساس گروه‌بندی خودرویی درنرخ جدید،برای خودروهای «تیبا»،«پراید»،«کوییک»و«ساینا»،حداقل تا سه کیلومتر،215 هزار 600 تومان و حداکثر تا 20 کیلومتر،484 هزار و 880 تومان تعیین شده است.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان،این میزان نرخ پیشنهادی سرویس مدارس برای گروه خودرویی «سمند»،«پژو» و«ال90» را حداقل تا سه کیلومتر،246 هزار و 400 تومان و حداکثر تا 20 کیلومتر،538 هزار و 120 تومان اعلام کرد.

میرزایی،درخصوص سرویس‌های مدارسی که از خودوری «ون» برای حمل‌ونقل عمومی دانش آموزان، استفاده می‌کنند،گفت:برای این دسته از سرویس مدارس،تا سه کیلومتر،حداقل مسافت در نظر گرفته شده،نرخ 184 هزار و 800 تومان و تا 20 کیلومتر،حداکثر مسافت 431 هزار و 640 تومان تعیین شده است.

وی،نرخ «مینی‌بوس»را تا سه کیلومتر،154 هزار تومان و تا 20کیلو متر،288 هزار و 640 تومان دانست.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان همچنین مدت‌زمان سرویس‌دهی در دوره‌های مختلف تحصیلی در سال 1402 تا 1401 را تشریح و خاطرنشان کرد:برای مقطع ابتدایی دوره اول و دوم هفت‌ونیم ماه،برای مقطع متوسطه دوره اول،هشت ماه و مقطع متوسط دوره دوم،هشت‌ونیم ماه تعیین شده است.

میرزایی،تصریح کرد:سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان، موظف به نظارت بر رعایت نرخ‌نامه ازسوی سرویس مدارس است؛ بنابراین،در صورتی که مردم در این خصوص شکایتی داشته باشند، می‌توانند با تلفن137شهرداری کرمان تماس بگیرند و موضوع را اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها