مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان خبر داد:

ساماندهی کارگران فصلی و ساختمانی در مناطق دو و چهار شهر کرمان

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمان خبر داد:

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری کرمان در رویداد ملی کیش اینوکس ۲۰۲۲

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمان،از معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری کرمان در رویداد ملی «کیش اینوکس ۲۰۲۲» خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۳۶۷۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛رضا خیاط‌زاده،افزود:پس از حضور در همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری تهران در برج میلاد وحضور درهمایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمان اینوکس٢٠٢٢،جهت معرفی فرصتهای سرمایه‌گذاری شهروشهرداری کرمان درسال‌جاری،آماده حضور در نمایشگاه وهمایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشوری کیش اینوکس شدیم.

وی خاطرنشان کرد:این رویداد از ۲۴ مهرماه به مدت چهار روز در مرکزهمایش‌های بین‌المللی کیش باحضورشرکت‌های بزرگ اقتصادی، بانک‌ها،کارگزاری‌ها وشهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور برگزار می‌شود که سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمان نیز به نمایندگی از شهرداری کرمان برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری این نهاد حضور دارد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمان،با اشاره به هم‌زمانی چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور با نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس،بانک،بیمه و خصوصی‌سازی تحت عنوان«کیش اینوکس 2022»،افزود:باید این تقارن و هم‌زمانی را غنیمت شمرده و از ظرفیت بانک‌ها،بیمه‌ها وغیره برای توسعه سرمایه‌گذاری در شهر کرمان بهره ببریم.

خیاط‌زاده،یادآور شد:رویداد کیش اینوکس،به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای اقتصادی کشور با حمایت و مشارکت گسترده وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها و فعالان اقتصادی بخش دولتی و خصوصی و نیز با حضور نخبگان اقتصادی و مشارکت‌کنندگان داخلی و خارجی،به محلی جهت ارائه تصویری کامل از قابلیت‌ها،ظرفیت‌ها و شرایط کلان اقتصادی کشور تبدیل شده که بنا داریم از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کنیم.

وی،حضور در این نوع رویدادها را در تبیین گفتمان و توسعه سرمایه‌گذاری مؤثردانست وبیان کرد:باحضوردررویداد‌های اینچنینی و معرفی ظرفیت‌های مختلف گردشگری تاریخی و طبیعی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری،کرمان بیش‌ازپیش در معرض دید فعالان و نخبگان اقتصادی قرار می‌گیرد که تأثیر به سزایی در ترغیب سرمایه‌گذاران برای حضور در کرمان دارد.

گفتنی است؛رویداد کیش اینوکس،از 25تا28مهرماه درمرکزهمایشهای بین‌المللی کیش برگزار می‌شود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها