نتایج انتخاب رشته متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ اعلام شد.
کد خبر: ۱۳۸۰۸۶۶

به گزارش جام جم آنلاین از دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبانی که در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org با درج کد ملی و کد دسترسی نتیجه انتخاب رشته خود را مشاهده کنند.

آن دسته از داوطلبانی که نتایج آنها به صورت ذخیره اعلام شده، لازم است از ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۱۰ مهر تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۱۲ مهر با مراجعه به سامانه www.azmoon.org نسبت به ثبت اعلام آمادگی خود برای ثبت نام به صورت اینترنتی اقدام و رسید دریافت کنند.

عدم مراجعه به سامانه فوق در زمان اعلام شده به منزله انصراف از ثبت نام است و هیچگونه درخواستی پس از زمان اعلام شده دریافت نخواهد شد.

پس از انقضای مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان قطعی، زمان و چگونگی ثبت نام ذخیره هایی که در موعد مقرر فرم اعلام آمادگی را تکمیل کرده اند اعلام خواهد شد.

پذیرفته شدگان رشته های با آزمون ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی (به جز ۴ رشته پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی) می توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام به راهنمای ثبت نام که در سامانه این مرکز به آدرس sanjesh.iau.ir قرار گرفته است، مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان قطعی (به جز ۴ رشته پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی) می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۴ مهر تا ساعت ۲۴ شنبه ۹ مهر ماه با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند.

اعلام نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته مهر ماه ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد

نتایج دوره های کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی بر روی سامانه www.azmoon.net قرار گرفت.

پذیرفته شدگان این دوره ها می توانند از ساعت ۱۰ وز دوشنبه چهارم مهر با مراجعه به سامانه آموزشیار edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند.

پذیرفته شدگان جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام می توانند راهنمای مقطع مورد نظر خود را از سامانه sanjesh.iau.ir دریافت و مطالعه کنند.

راهنمای پذیرفته شدگان نهایی مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته بدون آزمون (براساس سوابق تحصیلی) سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها