فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری عامل تیراندازی لحظاتی پس از وقوع جرم در محل و کشف یک قبضه سلاح کلت کمری و تعدادی فشنگ جنگی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۰۸۶۵

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ جعفر شمس بیرانوند ظهر دوشنبه ۲۸ شهریور ماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی و تیراندازی منجر به جرح در سطح حوزه استحفاظی و با توجه به حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان ورامین قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا با انجام اقدامات فنی و پلیسی متهم در هنگام درگیری و اقدام به تیراندازی در کمتر از چند دقیقه در محل شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین با اشاره به اینکه این درگیری بدلیل اختلاف ملکی رخ داده بود تصریح کرد: در این درگیری یک نفر بر اثر شلیک گلوله توسط متهم اصلی مجروح و بلافصله با حضور عوامل انتظامی و اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

بیرانوند خاطر نشان کرد: در این رابطه سه نفر متهم به اتهام اخلال در نظم و امنیت عمومی دستگیر و یک قبضه کلت کمری و یک قبضه خشاب به مراه مقادیری فشنگ کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه عامل تیراندازی هدفش را از این کار خصومت شخصی و اختلاف ملکی عنوان کرده بود ، بیان کرد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

شمس بیرانوند در خاتمه خاطر نشان کرد: پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها