قاتل فراری پس از 7 سال زندگی مخفیانه بازداشت شد

پایان فرار از اعدام

پسر جوان که در جریان درگیری دسته‌ جمعی، فردی را کشته و متواری شده بود، پس از چهار ماه زندگی مخفیانه دستگیر شد.
کد خبر: ۱۳۳۴۸۶۲

به گزارش گروه حوادث جام‌ جم آنلاین، ساعت۲۴ جمعه سوم اردیبهشت امسال وقوع درگیری خونینی در محله شهرزیبا به پلیس تهران گزارش شد.

با حضور تیم جنایی مشخص شد در جریان درگیری گروهی در پارک، پسر جوانی با ضربه چاقو به قتل رسیده است.

با تحقیقات محلی هویت ضارب شناسایی شد اما او به محل نامشخصی فرار کرده بود که بعد از چهار ماه مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

متهم به قتل پس از دستگیری به ارتکاب این جنایت اعتراف کرد و گفت: آن شب من و دوستانم برای تفریح و قلیان‌کشیدن به بوستان نزدیک خانه‌مان در شهرزیبا رفته و مشروب خوردیم. مقتول و دوستانش که ‌سوار موتور بودند به آنجا آمده و ناخواسته قلیان ما را هم شکسته و یکی از دوستانم را مسخره کردند. با آنها درگیر شده و با چاقو ضربه‌ هایی پرت کردم که به یکی از آنها برخورد کرد و غرق در خون روی زمین افتاد. ترسیدیم و فرار کردیم. روز بعد وقتی متوجه مرگ او شدم به سمت غرب کشور فرار کردم. در این مدت، مخفیانه کار و زندگی می‌کردم؛ البته آن شب دوستانم هم ضربه‌هایی به مقتول زدند که احتمال دارد ضربه‌های آنها کشنده بوده باشد.

این درحالی بود که شاهدان ماجرا و دوستان مقتول، مرد بازداشتی را به عنوان قاتل معرفی کردند.

محمدحسین زارعی، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران با تائید این خبر به جام‌ جم گفت: تحقیقات از متهم در پلیس آگاهی تهران درحالی ادامه دارد که قرار شد دوستان وی که در آن دعوا شرکت داشتند نیز احضار و مورد تحقیقات قرار گیرند تا ابعاد این پرونده فاش شود.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها