2مرد که به بهانه مسافرکشی ، دختر نوجوانی را ربوده و با انتقال به ارتفاعات چناران ، وی را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۳۷۹۷۹

به گزارش «جام جم»، چند روز پیش دختر نوجوانی همراه مادرش به مرکز پلیس اطلاعات و امنیت عمومی چناران مراجعه و از 2مرد شرور شکایت کرد.
دختر نوجوان در تشریح ماجرا گفت: پس از تعطیل شدن مدرسه ، منتظر تاکسی بودم تا به منزل بروم که خودروی پرایدی که 2سرنشین مرد و یک زن داخل آن بود، مقابل پایم توقف کرد، من هم آدرسم را گفتم و سوار شدم.

آزار و اذیت ، بهانه ای برای سرقت


شاکی ادامه داد: چند خیابان پایین تر زن مسافر پیاده شد و دقایقی بعد یکی از سرنشینان خودرو با چاقو مرا تهدید به قتل کرد و مرا به بیابان های اطراف شهر بردند، هرچه التماس کردم بی فایده بود، آنها مرا به ارتفاعات چناران بردند و مورد آزار و اذیت قرار دادند و پس از سرقت گوشی تلفن همراهم فرار کردند.
با اطلاعاتی که شاکی از مردان شرور در اختیار پلیس قرار داد، چهره نگاری رایانه ای از آنها صورت گرفت و جستجو برای یافتن آنها آغاز شد تا عاقبت متهمان فراری روز گذشته در یکی از محله های چناران شناسایی و دستگیر شدند.
با انتقال متهمان به مرکز پلیس ، آنها در مواجهه با شاکی به جرم خود اعتراف کردند.
بنا بر این گزارش ، 2مرد هوسران با قرار قانونی روانه بازداشتگاه پلیس شدند تا در ادامه تحقیقات قضایی - پلیسی راز سایر جرایم آنها فاش شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها