معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر؛

توانمندسازی جوانان اولویت مهم استان است

اکبر پورات در نشست با جوانان انقلابی شهرستان دیر یکی از دغدغه‌های مهم جوانان را اشتغال دانست و اظهار داشت: توانمندسازی جوانان بر اساس ظرفیت‌های صنعتی، تولیدی و اشتغال آفرینی یکی از اولویت‌های مهم استان بوشهر است
کد خبر: ۱۳۷۹۳۳۸

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در نشست با جوانان انقلابی شهرستان دیر یکی از دغدغه‌های مهم جوانان را اشتغال دانست و اظهار داشت: توانمندسازی جوانان بر اساس ظرفیت‌های صنعتی، تولیدی و اشتغال آفرینی یکی از اولویت‌های مهم استان بوشهر است.

وی باتأکید بر تحقق مطالبات جوانان در عرصه طرح‌های اشتغال‌زایی تصریح کرد: در این راستا از ظرفیت صنعت برای اشتغال جوانان شهرستان دیر استفاده می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به درخواست جوانان شهرستان دیر در حل مشکلات تأمین آب آشامیدنی افزود: سعی می‌شود با تقویت طرح‌های آبرسانی و افزایش ورودی آب، مشکلات این شهرستان برطرف شود.

پورات، توسعه پروژه‌های آب‌شیرین‌کن و تسریع در راه‌اندازی آنها را مورد تأکید کرد و خاطر نشان کرد: اکنون طرح‌های آب‌شیرین‌کن در نقاط مختلف استان بوشهر در حال اجرا است که در این زمینه تسریع در تکمیل و راه‌اندازی آنها و پایداری تأمین و توزیع آب شرب مناطق مختلف شهری و روستایی توزیع در دستور کار قرار دارد.

در این نشست جوانان شهرستان دیر در دیدار چهره به چهره با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، مشکل آب شرب، اشتغال و کم‌توجهی صنعت به نیروهای بومی را از مهمترین دغدغه‌های خود عنوان کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها