ژیلا یزدانی خبر داد:

صدور 77 مورد پروانه اجباری استاندارد در کردستان

مدیرکل اداره استاندار کردستان از صدور 77 مورد پروانه اجباری استاندارد در استان کردستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۸۸۲۳

کردستان- جام جم آنلاین-ژیلا یزدانی با اعلام این خبر در گفت و گو با رسانه استان کردستان گفت: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون 22 هزار و 486 نفر ساعت آموزش های استاندارد به صورت برون سازمانی توسط اداره کل استاندارد در سطح استان ارائه شده است.

وی از ارائه 339 نفر ساعت آموزش به مدیران کیفیت دارای پروانه صلاحیت در استان خبر داد و افزود: 160 نفر ساعت آموزش های مختلف به مدیران کنترل کیفیت در سطح استان ارائه شده است.

مدیرکل استاندارد کردستان اظهار کرد: 3 هزار و 258 مورد آزمون وسایل توزین و سنجش سبک، 425 مورد آزمون وسایل توزین و سنجش سنگین و 868 مورد آزمون نازل جایگاه عرضه سوخت مایع و سی ان جی از دیگر اقدامات انجام شده اداره کل استاندارد در سطح استان بوده است.

یزدانی از تهیه بیش از هزار بسته آموزش ترویج خبر داد و ادامه داد: 16 استاندارد ملی در بازه زمانی یک سال گذشته در استان تدوین و چاپ شده است.

وی یادآور شد: یک هزار و 424 مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی و 156 مورد نمونه برداری از مراکز عرضه در سطح استان انجام گرفته است.

مدیرکل اداره استاندار کردستان از صدور 77 مورد پروانه اجباری استاندارد در استان خبر داد و گفت: 206 پروانه اجباری استاندارد در سطح استان تمدید و 54 پروانه استاندارد اجباری باطل شده است.

سید دارا سیدعباسی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها