مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان:

شهیدان رجایی و باهنر، الگوی خدمتگزاریِ صادقانه بودند

بیش از ۱۴۰۰ نفر برای آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی به رقابت پرداختند

بیش از ۱۴۰۰ نفر برای آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی به رقابت پرداختند
آزمون استخدامی پيماني و قراردادي دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با حضور بیش از ۱۴۰۰ داوطلب در پردیس این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۷۸۱۱۸

هرمزگان-جام جم انلاین-آزمون استخدامی پيماني و قراردادي دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با حضور بیش از ۱۴۰۰ داوطلب در پردیس این دانشگاه برگزار شد.

 

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این دوره از آزمون استخدامی دانشگاه ۱۵۹ نفر بصورت پیمانی و ۷۷ نفر بصورت قراردادی پس از قبولی در آزمون و طی مراحل مصاحبه در مشاغل بهداشتی درمانی و غیر بهداشتی درمانی جذب خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات

نیازمندی ها