مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان:

شهیدان رجایی و باهنر، الگوی خدمتگزاریِ صادقانه بودند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: شهیدان رجایی و باهنر مصداق و الگوی خدمتگزاریِ صادقانه بودند و گرامیداشت هفته دولت به یاد این دو شهید راه خدمت، فرصتی برای پاسداشت خدمات آنها و ارائه خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به مردم است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: شهیدان رجایی و باهنر مصداق و الگوی خدمتگزاریِ صادقانه بودند و گرامیداشت هفته دولت به یاد این دو شهید راه خدمت، فرصتی برای پاسداشت خدمات آنها و ارائه خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به مردم است.
کد خبر: ۱۳۷۷۴۴۰

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: شهیدان رجایی و باهنر مصداق و الگوی خدمتگزاریِ صادقانه بودند و گرامیداشت هفته دولت به یاد این دو شهید راه خدمت، فرصتی برای پاسداشت خدمات آنها و ارائه خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به مردم است.

 

عطا ناوکی در نشست خبری با گرامیداشت یاد شهدای دولت در استان هرمزگان اظهار داشت: هفته دولت علاوه بر افتتاح و بهره‌برداری طرح‌های مختلف، فرصتی برای بازگویی و اطلاع‌رسانی خدمات یکساله دولت و نظام به مردم است.


وی ادامه داد: دولت سیزدهم با شعار مردمی با وجود همه تنگناها، تحریم‌ها و تهدیدها، به حق توانسته است مسلط بر مشکلات باشد و به ویژه حضور رییس جمهور و هیات دولت در استان‌ها در جمع مردم روح تازه‌ای در کالبد جامعه دمیده شود و حضور اولیه مسوولان در کنار مسوولان و شنیدن خواسته‌های مردم به ویژه خسارت دیدگان ناشی از سیل و زلزله اخیر از جمله در استان هرمزگان نیز روح امید را در مردم دوچندان کرد.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بنیاد شهید این استان امروز جزو هشت استان برتر کشور است، گفت: در ارزیابی خدمات پنج ماهه بنیاد شهید براساس شاخصه های مختلف، هرمزگان رتبه ۹۷.۵ درصد را به دست آورد.  

 

ناوکی ادامه داد: نتیجه تلاش‌های جهادی کارکنان بنیاد شهید استان هرمزگان و حمایت استاندار و نمایندگان استان، افزایش سه برابری میزان اعتبارات ملی بنیاد شهید در سال جاری است که از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در سال گذشته به سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در حوزه‌های مختلف رسیده است.


وی افزود: در سفر رییس جمهور ۱۰۰ میلیارد ریال برای بخش توانبخشی بنیاد شهید استان و گلزار شهدا تخصیص داده شد که برای بخش توانبخشی ۳۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.


به گفته مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان، برای ساماندهی گلزار شهیدان بندرعباس ۲۰ میلیارد ریال اوایل مهرماه تخصیص داده می‌شود.


ناوکی، پرداخت ۲۲۰  فقره تسهیلات خرید مسکن، واگذاری بیش از ۲۰۰ قطعه زمین و همچنین پرداخت بیش از ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات برای جبران خسارات ناشی از هزینه حوزه حوادث سیل و زلزله و همچنین پرداخت ۲۰ میلیارد ریال برای پرورش میگو به جامعه ایثارگری را بخش دیگری از خدمات بنیاد شهید استان اعلام کرد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع کم کاری برخی صنایع و دستگاه ‌ها در تبدیل وضعیت جامعه ایثارگران استان اشاره کرد و از شرکت پالایش نفت بندرعباس، پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و فولاد هرمزگان به عنوان سه صنایع بزرگ که بیشترین افراد را جذب کرده‌اند، نام برد.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: شرکت نفت آفتاب، فولاد کیش در رعایت حق ۲۵ درصدی جامعه ایثارگری بومیان استان کم کاری کرده‌اند.


ناوکی همچین گفت: دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش از جمله ادارات موفق در تبدیل وضعیت جامعه ایثاگران ایثارگران هستند و پرونده های ایثارگران در شهرداری بندرعباس نیز درحال پیگیری و تبدیل وضعیت هستند.


وی در بخش پایانی سخنان خود به مهم‌ترین برنامه های هفته دولت امسال بنیاد شهید هرمزگان اشاره کرد و افزود: در این هفته ویژه‌ برنامه‌های مختلفی شامل تجدید میثاق با شهدا، حضور ایثارگران در نمازجمعه، دیدار با ۷۰ خانواده شهدای دولت، یادواره شهدا، تجلیل از کارکنان و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها