مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام خبر داد:

رتبه سوم شرکت برق ایلام در حوزه مدیریت بار در هفته جاری

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام عنوان کرد:

بهره برداری از ۲۱۰ سامانه خورشیدی برای برق رسانی به عشایر در هفته دولت

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: ۲۱۰ سامانه خورشیدی برای برق رسانی به عشایر در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۳۷۷۷۱۹
به گزارش جام جم آنلاین استان ایلام ؛ ولی اله ناصری  در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به مناسبت هفته دولت گفت: علی رغم اینکه در سال جاری شاهد رشد ۵ برابری میانگین مصرف سالانه برق در استان بودیم  اما تلاش کردیم که با تامین برق مطمئن و پایدار با اجرای تمهیدات لازم، تابستان را بدون خاموشی سپری کنیم.
 
وی افزود: پیک بار مصرف برق در استان هم اکنون به ۴۵۰ مگاوات رسیده است 
 
ناصری ادامه داد: نگاه شرکت توزیع برق به انرژی برق یک‌ نگاه استراتژیک است و بر این اساس تلاش شده است که با استفاده از ظرفیت انرژی های تجدید پذیر در راستای تولید انرژی برف گام برداشته و دنبال کنیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام  سد و نیروگاه سیمره را   پایه اصلی تولید برق در استان دانست و گفت:  در حوزه خاموشی های تلاش کردیم که میزان خاموشی های برق به صفر برسد که امسال با تمهیدات لازم هیچ خاموشی در حوزه مدیریت بار برای شهروندان ایجاد نشود.

ناصری ادامه داد: تلاش داریم که در استان ایلام تلفات برق در استان را به عدد یک رقمی برسانیم و امروز در یک نگاه استراتژیک کلیه خدمات در توزیع نیروی برق به صورت الکترونیک ارایه می شود.
 
صد درصد جمعیت روستایی استان ایلام از نعمت برق برخوردار هستند.

وی تاکید کرد: با تلاش همکاران و حمایت های دولت ، اکنون صد درصد جمعیت روستایی استان ایلام از نعمت برق برخوردار هستند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد تومان طرح در هفته دولت در ۳۳محور برای ارایه خدمات بیشتر به مردم افتتاح می شود افزود :استان ایلام با داشتن ذخیره گاه های عظیم زیرزمینی خدادادی و وجود نیروگاه سیمره جز بهترین نقاط کشور است.

وی با اشاره به طرح های زیرساختی اربعین حسینی در حوزه تامین برق، گفت : ۱۱ کیلومتر روشنایی جهت رفاه و اسکان زائران اربعین در مسیر پارک اصلاح شده‌است و پروژه‌های روشنایی معابر در پارک بلوط استان اجرا و اصلاح می شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام ادامه داد: در حوزه مدیریت و کنترل بار، مشترکین پرمصرف با نصب کنتور هوشمند رویت‌پذیر می شوند
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها