فرمانده انتظامی شهرستان رودان از اجرای طرح انتظامی امنیت محله محور و دستگیری 103 متهم جرائم مختلف در هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان رودان از اجرای طرح انتظامی امنیت محله محور و دستگیری 103 متهم جرائم مختلف در هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۷۴۵۱

 

هرمزگان-جام جم انلاین-فرمانده انتظامی شهرستان رودان از اجرای طرح انتظامی امنیت محله محور و دستگیری 103 متهم جرائم مختلف در هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ حسین زارعی در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت عمومی و اجتماعی و به منظور شناسایی و دستگیری سارقان و افراد مظنون به سارق ، طرح پاکسازی مناطق آلوده در قالب طرح امنیت محله محور به مدت یک هفته در سطح شهرستان اجرا شد.



وی افزود : در اجرای این طرح 23 فقره انواع سرقت شامل سرقت سيم برق ، مشاعات ساختماني ، سارق باغات ، اماکن خصوصي ، منزل و داخل ساختمان کشف و مجموعا 103 متهم در خصوص جرائم مختلف شناسایی ودر عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

 

این مسئول انتظامی با اشاره به توقیف 18دستگاه خودرو و 13دستگاه موتورسيکلت متخلف در این طرح ، اظهار داشت : در هفته گذشته 8 هزار ليتر سوخت قاچاق ، 334 کیلو و490 گرم انواع مواد مخدر، 3 قبضه سلاح شکاری وجنگي ، 8 دستگاه تلویزیون ، 170 ليتر مشروب الکلي دست ساز و تعدادی مشروب الکلي خارجي و 31 راس احشام قاچاق کشف و ضبط شد .

 

فرمانده انتظامی شهرستان رودان با بیان این که در اجرای این طرح از 93 واحد صنفي به صورت محسوس و غير محسوس بازدید و از 21 واحد صنفی متخلف تعهد کتبي اخذ و 15 واحد نیز اخطاریه پلمپ دریافت کردند ، خاطر نشان کرد : مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان رودان با اشرافیت اطلاعاتی و اجرای مطلوب طرح ها و عملیات های انتظامی در سرتا سر حوزه استحفاظی نسبت به ناامن کردن زمینه فعالیت مجرمان و همچنین ایجاد امنیت پایدار برای شهروندان اقدام و با هر گونه شرارت و بی نظمی با قاطعیت و برابر قانون برخورد می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها