کد خبر: ۱۳۷۶۱۸۱

نمای ساختمان یکی از بخش های مهم یک ساختمان است که زیبایی و سالم بودن آن تاثیرات زیادی در زیبایی و سالم ماندن ساختمان دارد. امروزه توجه بسیار بیشتری به نمای ساختمان می شود و از متریال های مختلفی برای پوشش دهی سطح نما بهره گرفته می شود. پیچ و رولپلاک نمای ساختمان یکی از اقداماتی است که برای مقاوم سازی نما مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از پیچ و رولپلاک نمای ساختمان مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

گروه نماروز از مراکز معتبر ارائه دهنده ی خدمات مرتبط با نمای ساختمان است که با تخصص و دانش بسیار بالا قادر به اجرای انواع خدمات نمای ساختمان با سطح کیفی بسیار بالا می باشد بنابراین در صورت نیاز به خدماتی از قبیل شستشوی نمای ساختمان، نصب توری مرغی، نقاشی نما، نماشویی و... با ما تماس بگیرید تا بتوانیم در زیبایی و سلامتی نمای ساختمانتان به شما کمک کنیم.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به چه صورت انجام میشه: نماروز

مزایای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

جدا شدن سنگ نما از نگرانی های صاحبین ملک بوده و افراد در تلاش هستند که نمایی سالم را برای ساختمانشان داشته باشند. در واقع ریزش نمای ساختان برای ساکنین و حتی رهگذران خطرات زیادی را خواهد داشت. با استفاده از شیوه پیچ و رولپلاک نمای ساختمان ، می توان از افتادن نمای ساختمان تا حد بسیار بالایی پیشگیری کرد و به این صورت نمای ساختمان در مقابل عوامل مخرب نما در امان خواهد بود. با توجه به اهمیت نمای ساختمان ها بازدید دوره ای نیاز بوده و در صورت وجود هر گونه آسیب باید در جهت برطرف کردن آن اقدام نموده بنابراین کمک گرفتن از یک مرکز معتبر بسیار ضروری است.

  • افزایش طول عمر نما

با استفاده از پیچ و رولپلاک نمای ساختمان نما محکم تر و مقاوم تر می شود و طول عمر ما افزایش پیدا خواهد کرد. پیچ و رولپلاک نمای ساختمان موجب جلوگیری از ریزش نما شده و از شکستگی آن جلوگیری می کند.

  • کاهش هزینه ها

در صورتی که ترمیم و محکم کاری نما و یا تعویض نما انجام گیرد هزینه های زیادی در پی خواهد داشت. اما با استفاده از پیچ و رولپلاک نمای ساختمان و حفاظت از نما می توان این هزینه ها را کاهش داد. همچنین هزینه های ناشی از بروز مشکلات ریزش نما از میان خواهد رفت که بسیار مهم بوده و به همین دلیل پیش از بروز مشکلات باید به فکر بود.

  • اجرای در زمان کوتاه

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در زمان بسیار کوتاه اجرا خواهد شد و در صورتی که فورا اقدام به اجرایی پیچ و رولپلاک نمای ساختمان نمایید ، پیش از بروز مشکلات می توانید در زمان کوتاه تری مقاوم سازی سنگ نما را انجام دهید.

عوامل ریزش نمای ساختمان

  • زلزله
  • استفاده از مصالح بی کیفیت
  • نصب غیر اصولی
  • آب و هوا
  • آلودگی
  • سبکی متریال نما
  • عدم استفاده از پیچ و رولچپلاک

    و...

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به چه صورت انجام میشه: نماروز

هزینه ی پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

هزینه ی پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با توجه به ساختمان مربوطه در نظر گرفته ی شود بدین ترتیب ابتا آسیب ها بررسی می گردد و با توجه به میزان کار ، قیمت نهاییی برآورد می شود. ابعاد و متراژ نما و تعداد طبقات در قیمت خدمت ساختمانی تاثیر گذار خواهد بود. توجه داشته باشید که بعضا شرکت های خدمات ساختمانی با کاهش کیفیت اجرا و متریال مصرفی ، هزینه های کمتری را در نظر می گیرند اما باید توجه اشته باشید که کیفیت مهم ترین مورد برای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می باشد. مرکز نماروز برای ارائه ی خدمات نمای ساختمان مانند پیچ و رولپلاک نمای ساختمان ، بهترین قیمت را در نظر می گیرد. در نظر گرفتن سود کم توسط این مجموعه در راستای جلب توجه مشتریان می باشد زیرا مرکز نماروز مشتریان دائمی زیادی دارد و توجه به مشتریان را سرلوحه ی فعالیت های خود قرار داده است.  این مجموعه در طی سال ها فعالیت خود توانسته با اجرای با کیفیت فعالیت های مرتبط با نما، رضایت تمامی مشتریانش را به خود جلب نماید.

اجرا پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با استفاده از طناب

افرادی که برای اجرای خدمات ساختمانی بر ساختمان قرار می گیرند به وسلیه ی طناب یا یک کابل به ارتفاع رفته و کار را اجرا می نمایند. استفاده از طناب برای کار های مرتبط با نمای ساختمان موجب اجرای فوری و مناسب شرایط ساختمان ها بوده و نیاز به تجهیزات زیادی ندارد. معمولا افراد زمان برایشان اهمیت بالایی دارد و می خواهند که خدمات نما به سرعت اجرا شود به همین جهت مراکزی که خدمات نما را ارائه ی کنند باید با بهره گیری از نیروی کر حرفه ای و تجهیزات مدرن بتوانند در کمترین زمان ، پیچ و رولپلاک و سایر خدمات را اجرا نمایند. گروه نماروز با توجه به تجربه ی بالایی که در این حوزه دارد توانایی اجرای کار در کوتاه ترین زمان را با کیفیتی عالی دارد. برای این کار نیاز به ایمنی بوده و این افراد از وسیله های ایمنی استفاده می نمایند تا خطری برایشان وجود نداشته باشد و با توجه به مهارت بالایی که دارند ، به صورت حرفه ای پیچ و رولپلاک را نصب می نمایند.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با استفاده از داربست

یکی از روش هایی که برای نصب پیچ و رولپلاک از آ استفاده می شود ، داربست است که از نظر ایمنی بسیار مورد توجه قار گرفته است اما باید بدانثید کحه برخی از ساختمان ها به دلایل شرایطی که دارند نمی توان ز دربت برای ارائه ی خدمات ساختمانی کمک گرفت و به همین جهت مجموعه ی بازدید کننده ی برای ارائه ی خدمات مرتبط با نما با توجه به موقعیت هر یک از ساختمان ها روش مناسبی را بر می گزیند تا بتواند با کمترین هزینه و امکانات آن را اجرایی نماید. پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با استفاده از داربست، شامل هزینه های بیشتری نسبت به طناب بوده و زمان اجرای کار نیز بسیار بیشتر خواهد بود. البته استفاده از دربست به فرد تمرکز بیشتری خواهد داد. گروه نماروز خدمات نما را با بهترین روش ها با توجه به نظر مشتری ارائه داده و یکی از بزرگ ترین و معتبرترین مجموعه ها در زمینه ی فعالیت نمای ساختمان می باشد. چنانچه نیاز به هر گونه خدمات در زمینه ی نمای ساختمان دارید با این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به چه صورت انجام میشه: نماروز

ارائه ی خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در تهران

پیچ و رولپلاک می تواند موجب جلوگیری از وقوع حوادثی از جمله ریزش نما بر روی رهگذران ، ایجاد هزینه های تعویض نما و... شود و به همین دلیل اهمیت آن بر همگان آشکار بوده و با نصب پیچ و رولپلاک در زمان های لازم می توان طول عمر مصالح نما را نیز افزایش داد که تا حد بالایی از هزینه ها می کاهد. مجموعه ی نماروز فعالیت بسیار گسترده ای در تهران داشته و با توجه به تعداد بالای ساختمان ها در شهر تهران ، نیاز به خدمات نما روز به روز در حال گسترش است و مراکز زیادی در تهران مشغول به فعلیت می باشند. به همین جهت به شما پیشنهاد می شود که برای دریفات خدمات مرتبط با نمای ساختمان حتما از مراکز تخصصی کمک بگیرید. گروه نماروز خدماتی با کیفیت و مقرون به صرفه را برای شما در نظر گرفته است تا بتوانید انواع فعالیت های لازم برای نما را به این گروه معتبر و تخصصی بسپارید.

https://namarooz.com/

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها