مسوول کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی تکواندوی بسیج کشور

البرز قهرمان مسابقات تکواندو بسیج کشور در بخش آقایان شد

البرز قهرمان رقابت های تکواندو بسیج کشور در بخش آقایان که هم اکنون به میزبانی این استان در مجتمع فرهنگی آموزشی امام علی (ع) محمدشهر در حال برگزاری است، شد.
کد خبر: ۱۳۷۵۲۱۹

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

مسوول  کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی تکواندوی بسیج کشور عصر سه شنبه در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه این دوره از مسابقات فضای خوبی را فراهم کرد تا بتوانیم البرز و ورزشکاران آن را به کشور معرفی کنیم گفت: همچنین تیم‌های مازندران و تهران به ترتیب مقام‌های اول و سوم را در بخش آقایان از آن خود کردند.
 «رحیم اسفندیاری» با اشاره به اینکه بخش بانوان این دوره از رقابت‌ها از فردا آغاز می‌شود تصریح کرد: این رقابت‌ها برای انتخاب تیم ملی با هدف حضور در مسابقات سیزم (نیرو‌های مسلح) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ورزشکاران رزمی ۲۹ استان کشور در اوزان مختلف در ۲  رشته پومسه و کیوروگی به استان البرز آمده  و با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند.

اسفندیاری گفت: همچنین منتخبین این دوره از مسابقات برای باشگاه مقاومت کشور انتخاب  و در مسابقات سیزم و نیرو‌های مسلح کشور شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: در مجموع حدود ۲۴۰ تکواندوکار آقا و ۲۰۰ تکواندوکار خانم در سن پایه جوانان و بزرگسالان طی سه روز به رقابت می‌پردازند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها