رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: تجهیزات و ماشین‌آلات این سازمان برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان روستای ناریان واقع در شهرستان طالقان اعزام شدند.
کد خبر: ۱۳۷۵۲۱۶

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

محمدرضا خسروی افزود: بارش باران و نزولات آسمانی به‌عنوان یکی از نعماتی است که خداوند برای ادامه حیات به مخلوقات خود عنایت می‌فرماید، اما گاهی دخالت بشر و تغییرات اکولوژی طبیعت باعث می‌شود که این نعمت الهی تبدیل به مشکل شود و خساراتی را ایجاد کند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: با توجه به حجم بارش‌های تابستانی و رگباری بودن نزولات آسمانی در این سامانه بارشی، در برخی نقاط البرز شاهد جاری شدن سیلاب و گل‌ولای و مسدود شدن معابر و راه‌های دسترسی روستایی بودیم که حسب نیاز با حضور عملیاتی ماشین‌آلات سازمان پسماند، مشکل برطرف شد.

خسروی افزود: هدف مدیریت شهری کلان‌شهر کرج این است که با اقدامات پیشگیرانه مانع از بروز خسارت به شهر و شهروندان در این‌گونه موارد شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: در تلاشیم که با مشارکت شهروندان در حفظ محیط‌زیست و منابع طبیعی و توسعه فضای سبز و کاشت درخت، در آینده دیگر شاهد رخداد‌هایی نظیر سیل نباشیم.http://jamejamonline.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها