مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از تکمیل پروژه ورزشی جانبازان و معلولین استان با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان خبر داد
کد خبر: ۱۳۷۴۹۳۱

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

مجتبی جانعلی اظهار کرد: یکی از مهمترین مشکلات ورزش استان البرز که از دیرباز با آن روبرو بوده، بحث کمبود سرانه و زیر ساخت‌های ورزشی است.

وی افزود: همواره تلاش در جهت افزایش سرانه ورزشی استان و تکمیل پروژه های ورزشی نیمه کاره از اولویت های اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

جانعلی عنوان کرد: یکی از مهمترین این پروژه ها مجموعه سالن و استخر جانبازان است که برای جامعه ورزشکاران عزیز جانباز و معلول استان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در همین راستا با پیگیری های صورت گرفته از وزارت ورزش و جوانان و همچنین مساعدت شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور، اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اختصاص داده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ادامه داد: طی مناقصه ای که در تیرماه برگزار شد، پیمانکار این پروژه انتخاب و مقدمات جهت شروع اجرای پروژه در حال انجام است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز  در ادامه گفت: در پی وقوع سیل در برخی از نقاط شهرستان طالقان درب تمامی اماکن و مجموعه‌های ورزشی شهرستان طالقان به روی آسیب دیدگان از سیل باز خواهد بود.

جانعلی بیان کرد: طی هماهنگی های صورت گرفته، تمامی مجموعه ها به ویژه سالن های ورزشی سرپوشیده شهرستان طالقان را برای اسکان مردم آسیب دیده از سیل قرار داده ایم.

وی ادامه داد: علاوه بر طالقان، سایر شهرستان های استان نیز این آمادگی را خواهند داشت تا در صورت لزوم، اماکن ورزشی را برای اسکان این عزیزان اختصاص دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز کمک به آسیب دیدگان را وظیفه خود می داند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

http://jamejamonline.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها