سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
به گزارش نبض بازار، در این دیدار که با حضور عبدالمجید پورسعید مدیرعامل، فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات، مهران سوادکوهی معاون طرح و برنامه، محمد حسینی کناروئی و مصطفی یزدانجو مدیران امور شعب استانها و استان تهران، داود فصیحی مدیر امور پشتیبانی و مهندسی، علیرضا یارقلی مشاور مدیر عامل و مدیر امور حراست، سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی، محمد حسین مس فروش معاون مدیریت امور شعب استانها، محمدحسین ستوده مدیر منطقه ۲ امور شعب استان تهران، احسان امیر زاده رئیس اداره حوزه مدیریت، مهدی اسماعیلی بصیر رئیس اداره دبیرخانه هیأت مدیره، علی گلشنیان رئیس اداره خدمات، رضا پیشاهنگ معاون منطقه ۱ امور شعب استان تهران، محمد هاشمی رئیس اداره ارتباطات و تبلیغات و مدیران شعب استانها برگزار شد، پورسعید محور اصلی بانک را سرمایه انسانی و همکاران بیان کرد و گفت: بانک ایران زمین طی چند سال گذشته با اتکا به جوانان متخصص، با انگیزه و خلاق توانست گامهای بزرگی در مسیر ارتقا و پیشرفت نظام بانکی در کشور و همینطور معرفی چهره جدیدی از ارائه سرویسهای بانکی را ارائه کند.
مدیرعامل بانک ایران زمین ایجاد تجربیات جدید برای مشتریان را از اولویتهای مهم این بانک دانست و افزود: دیگر معنا و مفهوم بانکداری در نظام بانکی، تغییر کرده است. امروز بر اساس نیاز مشتری، سرویس به صورت اختصاصی طراحی میشود و در اختیار آن قرار داده میشود. علائق، اولویتها و سبک زندگی مشتریان مورد بررسی قرار میگیرد و بر اساس آن خدمات مختص آنها ارائه میشود.
پورسعید در ادامه خاطر نشان کرد: مدیران ما در استانها با درایت و دانش توانستند بازار منطقه خود را در اختیار گیرند و از آنها میخواهم تا با برگزاری جلسات منظم با همکاران استان در ارتقا سطح علمی آنها در زمینههای مختلف همچون بانکداری مدرن، بخشنامهها و دستورالعملهای بانک این روند و مسیر را ادامه دهند.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد