ورود ستاره تنیس به کانادا و آمریکا ممنوع شد

دردسرهای واکسن نزدن جوکوویچ

نواک جوکوویچ به دلیل واکسینه نشدن اجازه ورود به آمریکا و کانادا و شرکت در مسابقات را ندارد.
کد خبر: ۱۳۷۳۵۴۲

به گزارش جام جم آنلاین، مسابقات تنیس مسترز هزار امتیازی در حالی به میزبانی کانادا برگزار خواهد شد که نواک جوکوویچ قهرمان مسابقات ویمبلدون غایب بزرگ این رویداد خواهد بود چرا که این کشور اعلام کرده در خصوص واکسیناسیون بعید است معیارهای خود را تغییر دهد.

جوکوویچ به دلیل عدم واکسینه شدن چند هفته آینده با وضعیت نامعلومی روبه‌روست. در حال حاضر هم کانادا و هم آمریکا افراد واکسینه نشده را به کشورشان راه نمی‌دهند مگر اینکه دارای شرایط معافیت خاصی باشند اما ستاره تنیس جهان واجد شرایط هیچ یک از این معافیت‌ها نیست.

این تنیسور مطرح جهان بعد از قهرمانی در ویمبلدون بار دیگر تاکید کرد که قصد ندارد واکسن بزند. او اوایل سال جاری میلادی به خاطر همین اتفاق دردسرهای زیادی در ملبورن داشت و ضمن عدم شرکت در نخستین گرنداسلم سال، از استرالیا اخراج شد.

جوکوویچ به خبرنگاران در ویمبلدون گفت: من واکسینه نشده‌ام و قصد ندارم واکسن بزنم بنابراین تنها خبر خوبی که می‌توانم داشته باشم این است که کارت سبز واکسن اجباری یا هر چیزی که شما آن را برای ورود به آمریکا یا معافیت می‌نامید حذف کنند. فکر نمی‌کنم معافیت به طور واقع بینانه امکان‌پذیر باشد.

مشکل جوکوویچ فقط آمریکا نیست بلکه این تنیسور مسابقات مسترز کانادا را که هفته دوم آگوست برگزار می‌شود از دست خواهد داد.

یوجین لاپیر، مدیر مسابقات مسترز کانادا در این باره عنوان کرد: یا دولت کانادا قوانین مربوط به واکسیناسیون را تغییر دهد یا او (جوکوویچ) آستین‌ها را بالا بزند و واکسن را دریافت کند اما من فکر نمی‌کنم هیچ یک از این سناریوها واقع بینانه باشد.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها