با تلاش همه جانبه مأموران انتظامی استان هرمزگان در هفته گذشته ضمن شناسایی و دستگیری 75 قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر ، یک تن مواد مخدر کشف و ضبط شد.
با تلاش همه جانبه مأموران انتظامی استان هرمزگان در هفته گذشته ضمن شناسایی و دستگیری 75 قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر ، یک تن مواد مخدر کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۳۷۱۳۱۷

 

هرمزگان-جام جم انلاین-با تلاش همه جانبه مأموران انتظامی استان هرمزگان در هفته گذشته ضمن شناسایی و دستگیری 75 قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر ، یک تن مواد مخدر کشف و ضبط شد.

 

سردار "غلامرضا جعفری" فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان خبر بالا گفت: در اجرای طرح های پاکسازی و با هدف مبارزه جدی با سوداگران مرگ با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر کلیه محورهای مواصلاتی، در هفته گذشته 39 مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده در سراسر استان اجرا شد.

 

وی افزود: مأموران انتظامی استان در اجرای این طرح ها ضمن شناسایی و توقیف 26 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل مواد مخدر، یک تن و 77 کیلو تریاک ، 224 گرم شیشه ، 65 کیلو حشیش ، 9 کیلو و 547 گرم هرویین و 3 کیلو و 855 گرم سایر مواد جمعا یک تن و 77 کیلو انواع مواد کشف و ضبط کردند.

 

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: با تلاش همه جانبه صورت گرفته در مدت یاد شده ، 26 قاچاقچی مواد مخدر، 49 خرده فروش و توزیع کننده مواد و 425 معتاد متجاهر و بلامکان شناسایی و دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرائم و دستگیری مجرمان، امنیت را حق قانونی شهروندان دانسته و بیان داشت: با توجه به حضور و اشرافیت نیروی انتظامی در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرائم، مجرمان وسوداگران مرگ در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیز بین پلیس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها