توزیع کارتخوان های هوشمند نان دراستان یزد اغاز شد

یزد - سرپرست معاونت توسعه و برنامه ریزی جهاد کشاورزی استان یزد گفت : توزیع کارتخوان های هوشمند به مروربه یک هزارو 181 نانونایی سطح استان تحویل داده می شود.
کد خبر: ۱۳۷۰۴۹۹

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین ییزد محمدعلی حاتمی زاده در گفتگو با خبرنگاران با بیان این خبراظهارداشت: از روز شنبه 28 خرداد توزیع کارتخوان های هوشمند در استان انجام شده  و به مرور به یک هزارو 181 نانونایی سطح استان یزد تحویل داده می شود.

 وی افزود: این کارتخوانها ظرفیت ثبت اطلاعات متعددی را دارند وخرید نان را به صورت کارتی ممکن می سازد بنابراین دراین طرح هیچ گونه افزایش قیمت نان در استان  نخواهیم داشت و براساس امارفروش نان ازطریق کارتخوان ها نانوایان آخر شب ما به التفاوت فروش قیمت نان را که حدود 15درصد است را از دولت دریافت می کنند .

حاتمی زاده تصریح کرد: هر گونه افزایش قیمت به بهانه خرید کارتی تخلف محسوب می شود و از این پس شهروندانی حتی با  کارت خالی از پول می توانند نان یارانه ای خریداری نمایند و طبق برنامه ریزی  صورت گرفته شهروندانی که به هر دلیلی در کارت بانکی خود  پول نداشته باشند  می توانند نان را خریداری کرده  و بعدا هزینه ان را پرداخت نمایند .

 

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها