کارلوس در پرتغال، منتظر پیشنهاد فدراسیون فوتبال

آیا کی‌روش برمی‌گردد؟

همین حالا تلفن همراه خود را بردارید و سری به صفحه رسمی دراگان اسکوچیچ و کارلوس کی‌روش بزنید تا بفهمید چه خبر است. هواداران با دو هشتگ خواهان اخراج اولی و بازگشت دومی شده‌اند. صبح دیروز رسانه‌ها خبر دادند مربی پرتغالی در مسیر بازگشت به تیم‌ملی قرار دارد. این را هم برای تکمیل خبر بخوانید؛ بعضی از بازیکنان نامی به شدت خواهان وقوع این اتفاق هستند چراکه معتقدند در اندک زمان باقی مانده تا جام‌جهانی او تنها معجونی است که معجزه می‌کند.
کد خبر: ۱۳۷۰۱۴۲
نویسنده حسین خلیلی - گروه ورزش
به گزارش جام جم آنلاین، آنگونه که اسکوچیچ حرف می‌زند انگار اتفاقی نیفتاده و تیم‌ملی به قدر کافی زمان دارد. او دیروز در فرودگاه امام خمینی (ره) به خبرنگاران گفت: «تا جام‌جهانی فرصت زیادی مانده.» ظاهرا او فراموش کرده که ایران فقط ۸ روز از شهریور تا مهر و ۷ روز هم پیش از شروع جام‌جهانی وقت دارد. یعنی در مجموع ایران ۱۵جلسه تمرینی نخواهد داشت. چون روز اول و آخر اردو صرف ریکاوری بدنی بازیکنان قبل و بعد از بازی هم که زمان ریکاوری است. پس در بهترین حالت ایران در اردوی ۲۷ شهریور تا ۵ مهر (در صورت برگزاری دو بازی) تنها سه جلسه تمرین فنی خواهد کرد! این همان چیزی است که خبرنگاران اسمش را «جزئیات» می‌گذارند و یکی مثل اسکوچیچ کوچکترین توجهی به آن نمی‌کند، اما فردی مثل کی‌روش شدیدا به آن‌ها می‌پردازد. حتما همه می‌پرسید آیا کارلوس برمی‌گردد؟ آیا در جلسه ۶ بازیکن تیم‌ملی با حمید سجادی، وزیر ورزش نام کی‌روش مطرح شده؟

آخرین خبر از کارلوس این که تا دو روز پیش در انگلستان بود و بعد به پرتغال بازگشت. کی‌روش منتظر یک پیشنهاد جدی از سوی ایران است تا چمدانش را ببندد و به تهران بازگردد. او آخرین بار پیش از ترک ایران در حالی که اشک می‌ریخت، گفته بود: «بخشی از قلب من اینجا می‌ماند.» شواهد از مهیاسازی زمینه برای بازگشت این مربی خبر می‌دهد. دیروز نلو وینگادا، دوست و رفیق کی‌روش گفت: «او پیشنهاد‌های باشگاهی را رد کرده، چون می‌خواهد با یکی از تیم‌های صعود کننده به جام‌جهانی کار کند.» خبرنگار بین اسپورت هم دیروز نوشت احتمالا او جایگزین اسکوچیچ در تیم‌ملی خواهد بود. نزدیکان کارلوس در تهران می‌گویند او دوست دارد بازگردد. هواداران زیادی دیروز در صفحه رسمی کی‌روش از او خواستند به تیم‌ملی بازگردد.
 
کارلوس، اما تا زمانی که پیشنهادی رسمی دریافت نکند نمی‌تواند سرخود چمدانش را ببندد و بیاید. موافقان کی‌روش می‌گویند او در اندک زمان باقی مانده می‌تواند لشکر یک نفره برای آماده‌سازی ایران باشد. هم برای بازی‌های دوستانه بجنگد، هم مشکلات و ضعف‌های فدراسیون را پوشش دهد و هم تیم را داخل زمین بسازد. بازیکنان هم به این مربی باور دارند و معتقدند با او نظم و انضباط تیمی دوباره بازمی‌گردد. منتهی فدراسیون هنوز هیچ اقدامی در این زمینه نکرده و حتی به حمایت از اسکوچیچ پرداخته است. دیروز افشاریان، عضو هیات رئیسه گفت ایران با اسکوچیچ به جام‌جهانی می‌رود، اما گویا حتی مقامات سیاسی کشور هم به خاطر آبان و آذرماه سرنوشت‌سازی که در انتظار فوتبال ایران است، بی‌میل نیستند کی‌روش بازگردد.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها