جشن دانش آموختگی ۸۷ دانشجوی ورودی سال ۹۷ دانشکده بهداشت بندرعباس با حضور مسئولین دانشگاه و دانشکده بهداشت، دانشجویان و خانواده های آنان در سالن ابن سینای مجتمع فارابی بیمارستان شهید محمدی برگزار شد
جشن دانش آموختگی ۸۷ دانشجوی ورودی سال ۹۷ دانشکده بهداشت بندرعباس با حضور مسئولین دانشگاه و دانشکده بهداشت، دانشجویان و خانواده های آنان در سالن ابن سینای مجتمع فارابی بیمارستان شهید محمدی برگزار شد
کد خبر: ۱۳۷۰۱۲۱


هرمزگان-جام جم انلاین-جشن دانش آموختگی ۸۷ دانشجوی ورودی سال ۹۷ دانشکده بهداشت بندرعباس با حضور مسئولین دانشگاه و دانشکده بهداشت، دانشجویان و خانواده های آنان در سالن ابن سینای مجتمع فارابی بیمارستان شهید محمدی برگزار شد.

 

در این مراسم دانشجویان رشته های مهندسی بهداشت محیط، مهندسی بهداشت حرفه ای، بیولوژی و کنترل ناقلین بیماریها، پیوسته بهداشت عمومی، ناپیوسته بهداشت عمومی، کارشناسی ارشد، آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت، مهندسی بهداشت محیط و دکتری ph.d آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت با حضور معاونین آموزشی، فرهنگی و دانشجویی، اساتید و اعضای هیات علمی، دانشجویان، دانش آموختگان و جمعی از مسئولین دانشگاه، دانش آموختگی خود را جشن گرفتند.


معاون آموزشی دانشکده بهداشت در ابتدای مراسم پس از خیر مقدم با تبریک پایان دوره تحصیلی و دانش آموختگی به دانشجویان با تاکید بر نقش بسیار مهم دانشجویان رشته های بهداشت در نظام سلامت، گفت: ارتقاء تحصیلی و خدمت به جامعه از نکات مهم و حائز اهمیتی است که دانشجویان باید در ادامه مسیر زندگی خود مد نظر قرار دهند.


مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با تبریک توفیق دانش آموختگی به دانشجویان از اساتید؛ اعضای هیات علمی و مدیران گروه های آموزشی که در طول تحصیل همواره یار و همراه دانشجویان بودند تقدیر و تشکر کرد.


حجت الاسلام والمسلمین سید عباس تقوی با تاکید بر اینکه انسان کامل و فرازمند باید از سه حقیقت تابناک پیروی کند افزود: خداوند، پیامبر و امامان معصوم بعنوان الگوی بارزی هستند که ماباید از آنان پیروی کنیم.


وی عنوان کرد: باید از پیامبر (ص) بیاموزیم که در هر جایگاهی که هستیم با مردم بسازیم و مدارا کنیم ساختن با مردم هنر است و البته با دستگیری و کمک به آنان؛ چرا که در هر جایی که دست مردم را می گیریم حس بسیار خوبی داریم.


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شما دانشجویان بعنوان نخستین دانش آموختگانی هستید که در دوران اپیدمی کرونا دانش آموخته شده اید.


دکتر مهدی حسنی آزاد از تصویب رشته های جدید در دانشکده بهداشت خبر داد و گفت: امیدواریم دانشجویان در این مرحله از زندگی به این دوره از تحصیل بسنده نکنند و با حضور در دانشگاه موفقیت های بیش از پیش داشته باشند.


در ادامه مراسم دانشجویان برتر پس از کسب لوح تقدیر عکس یادبود گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها