مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان کرد:

آغاز پیش ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان هفتم

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: اردوگاه های آموزش و پرورش در روز های جمعه به روی خانواده فرهنگیان باز است.
کد خبر: ۱۳۶۹۷۶۲

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، محمود نقوی در جلسه شورای معاونین استان عنوان کرد: در راستای تکریم و ارج نهادن به نهاد خانواده فرهنگیان روز های جمعه تمام اردوگاه های آموزش و پرورش به طور رایگان در اختیار خانواده بزرگ فرهنگیان استان قرار می گیرد .

وی توجه به کانون خانواده و تقویت ارتباط بین آن را بسیار مهم و ضروری ارزیابی کرد و افزود: توجه به کانون خانواده به عنوان رکن اصلی جامعه اسلامی از اولویت های آموزش و پرورش است.

نقوی اظهار داشت: از عوامل تحکیم خانواده در اسلام توجه افراد خانواده به یک دیگر است، این طرح می تواند فرصتی را برای خانواده ها ایجاد کند تا در فضایی امن و مطمئن ساعتی را در کنار یکدیگر، در آرامش سپری نمایند.

وی گفت: پرداختن به تفریح و ایجاد فضای شاد و هیجان انگیز می تواند در انسان اثرات مثبت داشته باشد و در این راستا فرهنگیان عزیز می توانند در روز های جمعه از ساعت ۶ صبح تا ۲۱ با ارایه کارت پرسنلی از فضای ارودگاه های استان به طور رایگان استفاده نمایند.

لازم به ذکر است، اردوگاه گنجنامه (جنب تله کابین گنجنامه)، اردوگاه شهید مدنی کیوارستان (بالای آبشار گنجنامه به سمت میدان میشان)، اردوگاه شهدای فرهنگی ناحیه 1 همدان (اول جاده حیدره) و اردوگاه نصر ناحیه 2 همدان (جاده سد اکباتان) آماده میزبانی از خانواده همکاران عزیز در روز های جمعه می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها