نجات بخشی و حفظ تپه های سنندج در دستور کار شهرداری قرار گرفت

شهردار سنندج از تپه‌های اطراف شهر به عنوان ظرفیتی برای جذابیت شهر نام برد و گفت: ریل‌گذاری لازم برای نجات و حفظ تپه‌های شهر انجام خواهیم داد.
کد خبر: ۱۳۶۹۶۲۲

 کردستان-جام جم آنلاین- سیدانور رشیدی صبح امروز شنبه در جلسه ساماندهی تپه‌ها و چشمه‌های سنندج بعنوان شهر هزار تپه، اظهار کرد: تپه‌های اطراف شهر سنندج ظرفیتی ارزشمند برای جذابیت شهر است از این رو ریل‌گذاری لازم را به صورت برنامه‌ریزی شده برای نجات و حفظ تپه‌های شهر انجام خواهیم داد.

شهردار سنندج با اشاره به راه‌اندازی دپارتمان علمی و تخصصی در راستای انجام برخی اقدامات در خصوص نجات و احیای تپه‌های شهر سنندج، گفت: این دپارتمان در یکی از بهترین نقاط شهر راه‌اندازی و به زودی به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گفته وی، در راستای تحقق اهداف و برنامه‌ها از جمله احیای چشمه‌ها و جلوگیری از نابودی تپه‌‌ها ساختار این دپارتمان مشخص شده و از تکنولوژی و بسترهای کاملا تخصصی برخوردار است. 

وی ادامه داد: به صورت تخصصی و علمی کانون کوهنوردی و تیم کوهنوردی شهرداری در این دپارتمان شکل گرفته است.

شهردار سنندج گفت: در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های شهر خلاق موسیقی، پایتخت کتاب ایران، حفظ تپه‌ها و چشمه‌ها با دعوت همکاری از افراد صاحب‌نظر و متخصص اقدامات مختلفی در این دپارتمان تخصصی انجام می‌شود.

وی گفت: به عنوان شهرداری وظیفه داریم در خدمت شهر باشیم و به عنوان پایه اصلی موضوع در مورد تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی برای شهر اقدامات اساسی انجام دهیم.

رشیدی خاطرنشان کرد: انتظار داریم قبل از هر نوع تصمیماتی که در کمیسیون‌ها از جمله ماده 100 و غیره اتخاذ می‌شود موضوعات در این دپارتمان تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

وی در ادامه عنوان کرد: برنامه شهرداری سنندج در قالب «پویش سنه سبز» گفت: در همین راستا برای تپه توس نوذر و سایر تپه‌های سطح شهر برنامه‌هایی داریم و مسیر دسترسی مردم به تپه‌ها را تسهیل خواهیم کرد. 

رشیدی اضافه کرد: دنبال عملیاتی کردن کار در زمینه نجات‌بخشی و احیای تپه‌های سطح شهر هستیم و اگر روند کار با کمی تاخیر مواجه است، اطمینان داشته باشید ریشه‌ای کار خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها