به گزارش جام جم آنلاین، پوریا علیمردانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در جریان حمله سایبری اخیر هیچگونه قطعی نداشتهایم و دوربینها فعال بودهاند، گفت: حتی زمانی که سامانهها هک شد دوربینهای ما فعال بودند.
سرپرست شرکت کنترل ترافیک خاطرنشان کرد: هیچگونه قطعی در جریان حمله سایبری اخیر اتفاق نیفتاده است.
وی تصریح کرد: جریمههای مربوط به طرح نیز انجام شده و اطلاعات آن موجود است.
به گزارش مهر، در حال حاضر تمامی دوربین های شهری فعال بوده و ترددات و رفت و آمدهای موجود در سطح شهر ثبت میشود.
وی همچنین از ثبت تصاویر سرقت از بانک ملی در خیابان انقلاب توسط دوربینهای شهری خبر داد.

وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند