هشت نفردر ارتباط با قتل سیاستمدار خواننده در هند بازداشت شدند و تحقیقات ازآنها ادامه دارد .
کد خبر: ۱۳۶۹۲۶۳

به گزارش جام جم آنلاین از هندی تایمز، تیم تحقیقات ویژه پلیس پنجاب در حال تحقیق در مورد قتل خواننده-سیاستمدار شوبدیپ سینگ، معروف به سیدو موس والا، است و در این باره گفت : تاکنون هشت نفر را در ارتباط با این پرونده دستگیر شدند. آنها به اتهام ارائه پشتیبانی لجستیکی، برگزاری اردو و پناه دادن به تیراندازان بازداشت شده اند.

پلیس همچنین گفت که چهار تیراندازدیگر را که در قتل رهبر 28 ساله کنگره دست داشتند، شناسایی کرده است.

پرومود بان، مدیر کل پلیس گفت :سندیپ با نام مستعار ککدا، در دستورات گانگستر گلدی برار و ساچین تاپان، که ادعا می کند گانگستر لورنس بیشنوی عموی مادری او است، به این موضوع اشاره کرده است. ککدا همچنین زمانی که خواننده دقایقی قبل از قتلش در حال خروج از خانه بود، با این خواننده سلفی گرفت.

یک تصویر دوربین مداربسته از روستای کشته شده خواننده پنجابی در مانسا لحظاتی قبل از کشته شدن او منتشر شده است. فیلم دوربین مداربسته به تاریخ 29 مه، روز وقوع قتل، جیپ موس والا را نشان می دهد که در نزدیکی چند نفر متوقف شده است. در این فیلم عده ای در حال گرفتن سلفی دیده می شوند.

این فیلم در ساعت 5 و 15 دقیقه بعد از ظهر ضبط شده است، در حالی که خواننده در ساعت 5 و 30 دقیقه بعد از ظهر به ضرب گلوله کشته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها